Estate Services

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2013 19:40 #1098651 door Mathy van Nisselroy
Estate Services is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
De ruitenwissers waren aan vervanging toe en dat eigenlijk al een tijdje.  En bij het gedoe met de knipperlichtunits (plastic was bros geworden en dat al na 23 jaar) was één van de koplampwissers op de een of andere manier (lees: ondergetekende heeft weer eens niet opgelet) opeens spoorloos verdwenen.  Dus het werd tijd om nieuwe te bestellen.  Tijd om naar m'n magazijnman te rijden heb ik voorlopig niet, dus moest ik online shoppen.  Ik ben bij Estate Services uitgekomen.  Imitatie wil ik niet, dus voor de koplampen heb ik originele van Volvo besteld.  Die van Bosch waren in de aanbieding en omdat ik wel gecharmeerd ben van Bosch ruitenwissers, heb ik die maar gekozen.  Voor de achterruit hadden ze geen Bosch maar Champion.  Dan die maar genomen.  Na het bestellen en afrekenen zag ik dat je je lidmaatschapsnummer ("clubnummer") kon opgeven om 10% korting te krijgen.  Grmmbll.  Maar even via het contactformulier contact opgenomen.  Was geen probleem.  Dus vandaag om 10 voor 10 's morgens (want het was GLS die het pakket bracht en niet PostNL, want die komen meestal 10 á 11 uur later) ging de deurbel.  Net na het werk eerst maar eens de ruitenwissers uitgepakt.  Er zat inderdaad een envelopje met de korting in de doos.  Plus een Volvo-doosje, ter vulling van de anders veel te grote doos.  De achterruitenwisser is niet van Champion, maar ook van Bosch.  Leuke verrassing!
Alle nieuwe ruitenwissers zitten er inmiddels op.
Service van ES is dus goed te noemen, ik zou er zeker weer bestellen.
groetjes
Mathy  (die ook EBC greenstuff voor de vooras heeft besteld, maar dan bij EBCshop.  Wordt donderdag verstuurd.  Grmmblll.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-08-2013 23:39 #1392408 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Geregeld spullen daar
Geregeld spullen daar besteld en ik kan ook niet anders zeggen dat het lekker snel gaat en dat ze echt een ruim aanbod hebben aan zowel immitatie als origineel.
Dat je inderdaad nog eens allemaal Bosch spullen krijgt natuurlijk goed meegenomen :D

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-08-2013 08:35 #1392412 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Estate
Bestel al vele jaren bij Estate Services. Altijd snel, precies, keurige afhandeling verder en als soms iets niet konform de verwachtigen was ( zoals setje gasveren t.b.v. achterklep) probleemloos een prima oplossing. Idem bij Timen Smit te Vaassen overigens.

groet
Martin

Moderators: Jerry Stam