Voor leden van bij de FEHAC aangesloten clubs: "Autoweek Classics"

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2013 13:22 #1098602 door Mathy van Nisselroy
Het magazine "AutoWeek Classics" doet u als lid van een bij de FEHAC  club (zoals onze V700 Vereniging) een aanbieding.
U ontvangt een jaar lang (12 nummers) AutoWeek Classics op de deurmat voor slechts € 37,50 (i.p.v. € 66). Dat is een korting van 43%!
AutoWeek Classics zegt maandelijks minimaal 124 pagina’s gevuld met prachtige verhalen, tests en proefritten te brengen met de mooiste klassiekers, youngtimers en sportscars. Inclusief 60 pagina’s Classic Trader met het meest complete klassiekeraanbod.
Als u gebruik wilt maken van het aanbod, vul dan het aanmeldformulier in::  <a href=" www.autoweek.nl/fehac " target="_blank"> www.autoweek.nl/fehac .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2013 13:46 #1392175 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm
De helft is volgens eigen zeggen al gevuld met advertenties.
Leuk aanbod maar niet voor mij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 12:28 #1392211 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook niet....
ook niet voor mij, maar ik lees elke maand "Classic &amp; Sportscar", in Nederland al iets van 12 euro en hier in het frans (!) voor iets meer dan 5 euro...

Maar goed, er zijn misschien mensen die het wel leuk vinden om het blad voor weinig een jaar te lezen?

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2013 13:54 #1392214 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Yup
Yup, ik koop het toch al af en toe als er wat aansprekends in staat, dus het een jaartje gewoon in de bus krijgen leek me wel wat. Ik heb het aanbod dus maar ingevuld.
Dank aan de TS voor de tip!

Moderators: Jerry Stam