Autogas noordholland / lpgonderdelenshop.nl

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2013 09:31 #1098442 door Boris Duijndam (GAST)
Autogas noordholland / lpgonderdelenshop.nl is gemaakt door Boris Duijndam (GAST)
Ik ben bij LPG onderdelenshop geweest voor het laten keuren van mijn zelf ingebouwde LPG installatie.Er was afgesproken dat na een paar aanpassingen op de installatie de wagen gekeurd zou worden. Na een hele dag te hebben moeten wachten op het omleggen van een leiding (men had absoluut geen haast) en het maken van een nieuwe bracket voor de verdamper mocht er 200 euro afgerekend worden voor het keuren en bovenstaande werkzaamheden.Bij het afmelden (wat later onwaar bleek , wagen was nooit aangemeld!) van de wagen begon de vrouw achter de balie opeens moeilijk te doen over de papieren van de LPG tank. Deze was niet compleet volgens haar. Ze kon de wagen toch niet keuren nadat alles al was betaald en rond zou zijn.Ter goede trouw hebben we afgesproken dat de keuring na het rond krijgen van de papieren alsnog zou kunnen plaats vinden, zonder extra kosten.Ik ben met de fabrikant in contact gekomen en heb bij het RDW nog eens zelf alles nagevraagd, de papieren waren gewoon in orde.Toen begon het probleem pas echt, het bleek onmogelijk een afspraak te maken om de keuring te maken, haar man/baas was ziek, niet aanwezig en nog meer smoesjes om mij niet een afspraak in te boeken.Na 3 weken lang gemaild en gebeld te hebben was ik het zat en vroeg wat de echte reden nou was dat ik opeens niet meer terecht kon bij ze. Ze durfde het toch niet aan moest de vrouw bekennen.Ik vond het jammer dat ze hier niet direct eerlijk over waren geweest want dat had mij een hoop gedoe en geld gescheeld om direct naar het RDW te gaan.Een keuring bij het RDW kost 55 euro, ik stelde voor dat hun van de 75 euro die hun mij in rekening gebracht hadden voor het "aanmelden" hun 55 euro zouden terugstorten en het te laten voor wat het was.Dit was echter niet mogelijk, dit waren opeens voorkeur kosten en de afspraak van langskomen en kosteloos de keuring rondmaken was blijkbaar vergeten. Ik ben behoorlijk teleur gesteld door de houden van Autogas noordholland / lpgonderdelenshop.nl in Opmeer.Ik moest mijn verlies maar nemen en ben met de wagen naar het RDW gereden. De papieren waren geen probleem maar er was nog wel een probleem met een LPG leiding die te dicht bij de uitlaat zat.. de leiding die volgens hun omgelegd moest worden a 100 euro.Ik heb toen thuis de installatie aangepast en de 2e maal door  de keuring gekomen.Kortom LPG onderdelenshop in Opmeer heeft geen kennis van huidige RDW zaken, LPG documenten, zijn enorm langzaam en te duur. Ik zou iedereen deze webshop en werkplaats willen afraden. Vreselijke ervaring!

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2013 10:30 #1391401 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor het melden
Bedankt voor het melden Boris, wat een tuig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2013 15:35 #1391413 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je!

Mr.Borrie schreef : ...Kortom LPG onderdelenshop in Opmeer heeft geen kennis van huidige RDW zaken, LPG documenten, zijn enorm langzaam en te duur. Ik zou iedereen deze webshop en werkplaats willen afraden. Vreselijke ervaring!

Wow, da's een goeie/nuttige recensie. Dank voor de melding; ik heb bij ze (gelukkig alleen de webshop) gekeken toen ik op zoek was naar een installatie voor m'n 960. Uiteindelijk naar iemand anders gegaan, en zo te lezen is me veel leed gespaard gebleven.Onkunde en aan het lijntje houden; een hele slechte combinatie...
Wat ik zeg: dank je voor de waarschuwing, hopelijk doen mensen er hun voordeel mee.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2013 11:27 #1391443 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Je heb gelijk over dit bedrijf. ik volg ze al een hele tijd en verbaas me elke keer weer hoe ze met veel schulden en andere gekke dingen weg kunnen komen.
Ik heb mijn installatie des tijds ook in laten bouwen toen ze nog in Purmerend zaten. ik heb er boven op gezeten en laten weten dat het mijn kindje was waar ze aan bezig waren. ze hebben het zeer netjes gedaan. voor een nette prijs.
Helaas ben ik er daarna achtergekomen dat ze niet alles zo netjes doen. als je ze googeld kom je een hoop ellende tegen zoals hier  www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2....pl?num=1243154465/0
er is nog veel meer te vinden over hun. Ik zeg maar val LPG hebben ze in mijn ogen, tenminste de eigenaar de (lpg professors) ook wel genoemd wel verstand alleen laat de bedrijfsvoering nog wel is te wensen over.

mijn advies zou zijn bestel niet via internet maar ga langs en haal het op en betaal dan. heb je verder geen verstand van auto's kom daar dan verder niet.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-07-2013 23:21 #1391468 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Owowowow
Boris toch! Je bent helaas bij een hele grote oplichtersbende terecht gekomen. Ooit zelf een onderdeel besteld en vooruit betaald. Is nooit geleverd, was gelukkig geen bom duiten. Heb na het lezen van de verhalen mijn verlies genomen.
Had al een aantal mensen op dit forum gewaarschuwd, op het forum is het helaas "not done" om slechte recenties te schrijven. (Wat ook wel begrijpelijk is).
Dus: Mensen, blijft mijlenver uit de buurt van bedrijven die te maken hebben met met de persoon die in dit draadje genoemd wordt:
w126club.nl/lpg-inbouw-door-lpgpurmerend-waarschuwing-t86.html
Is de boel verder al opgelost voor je Boris?
Groet,
Chris

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-07-2013 23:32 #1391469 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic dus toch wel dat bedrijf wat in purmerend zat
Ook ik heb mijn installatie laten inbouwen bij dit schijtbedrijf. IK had in 2005 een losse installatie gekocht ergens in utrecht voor 575 euro met de bedoeling deze zelf in mijn opel admiral in te bouwen. Maar door tijdgebrek ben ik met de opel en de installatie naar hem toe gegaan en bij het betreden van het terrein en het zien van werken had ik al zoiets van ik weet het niet. Ook de prijs die we hadden afgesproken (mondeling) werd 200 euro hoger dan afgesproken, omdat het tegenzat en het niet een installatie is die hij zelf verkocht. JA Ja maar goed ik had geen poot om op te staan want alles mondeling afgesproken.
Daarnaast was de auto ook beroerd afgesteld, zowel op benzine als op gas.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2013 15:48 #1391489 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Uiteindelijk heb ik mijn
Uiteindelijk heb ik mijn verlies moeten nemen van 200 euro. Ik had geen ervaring met LPG inbouwen dus had graag een 2e oog om mee te kijken voordat ik naar het RDW zou gaan. Ook nu geld weer je kan het beter gewoon zelf doen, RDW is zeer redelijk maar wel overheid dus 10 cm afstand van de uitlaat is geen 9,7 cm bijvoorbeeld.
Over afstellen was wel grappig die had ik al perfect afgesteld op gehoor, bij de garage even de lambda sensor erin gehangen, en bij LPG onderdelenshop hebben ze weer aan lopen draaien en ook slecht afgesteld terug gekregen.
Wagen is gewoon door mijzelf bij het RDW aangemeld en zelf alles geregeld uiteindelijk. Balen van het geld maar ik heb wel als missie nu om iedereen te vertellen over de slechte zaken die hun doen. Blijkbaar ben ik niet alleen, vreemd dat je zo lang kan blijven bestaan.

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

Moderators: Jerry Stam