weer een nieuw lid
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je zelf een aanrijding veroorzaakt heb je daar qua vergoeding even niks aan. Een taxatierapport kost ongeveer 100 euro (eerste taxatie meestel duurder dan hetaxatie). Binnen de club vinden taxatiedagen plaats (lid worden dus!!! Bespaart je veel geld en is erg leuk). Verder kun je bij deze link kijken wie je auto kan taxeren.
<a href=" www.gio.eu/oldtimer-verzekeringen/auto "> www.gio.eu/oldtimer-verzekeringen/auto
Geeft ook meer info over het belang van een taxatierapport. Laten taxeren door iemand die Volvo's kent, is wel belangrijk. Dat leidt veelal tot nuttige tips en tot een hogere getaxeerde waarde. Is genoeg over te vinden op het forum.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zijn wel 'normale' verzekeringsmaatschappijen die het taxatierapport accepteren. De mijne wel, bleek bij navraag. De meeste grotere niet, voor zover ik weet. Maar het is dus niet per sé zo dat je van verzekering moet wisselen.jeroenx schreef : Voor nu zit ik even minimaal een jaar aan m'n huidige verzekering vast
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor die handige link.
Dit is mijn enige automobiel, en ik rij (net als de vorige eigenaar) ook niet zoveel, dus heb mij bij de kilometerverzekering verzekerd. Geen oldtimer verzekering helaas.
Ik betaal gewoon de volle mep, maar het is me het waard.
Groet,
Jeroen
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben er vannacht na een concert nog mee door de "wasstraat" gereden, ofterwijl: door een partij felle onweersbuien van Tilburg totaan Rotterdam, maar de auto gaf geen krimp. Ik had ook niks anders verwacht natuurlijk.
Groet,
Jeroen
- V700 register
- Nieuw lid
-
JUIST! Daar is de trekhaak bij een Volvo voor.jeroenx schreef : Slechts 2 opties waren door meneer aangekruist: een automaat en een trekhaak (voor de zeilboot, denk ik). .
Echte vrijheid, niet voor die aardappelslepers.
Mooie auto hoor, gauw tot ziens bij een sleuteldag of een rondrit of de VKB misschien
Een setje mooie wielen passend bij het bouwjaar zouden ook mooi kunnen zijn trouwens.
Wat zat er eigenlijk op? gewoon staal met wieldoppen?
Die kan je heel simpel zelf weer mooi maken indien nodig.
(voor de winterbanden of zo)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals hierboven al genoemd, ik zou proberen een set Rigel velgen te scoren (of andere jaren 80 wielen) ipv de jaren 90 velgen......
En de taxatie zou ik zeker doen!
Veel plezier er mee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zaten gewoon zwarte stalen velgen onder met de zeker niet onaardig uitziende standaard wieldoppen. (zie op piepklein profiel fotootje rechts). Die ga ik nu gewoon gebruiken voor de winter/pekel periode.
Verder weet ik wel dat ik nineties velgen heb gekocht voor mijn modeljaar '89 740, maar ik vind ze er gewoon zo keurig bijpassen. Ben dus geen 100% purist, maar wel 98% hoor. (ik heb bijv. ook stiekem een moderne radio met usb-aansluiting voor de ipod ingebouwd, maar dan weer wel een sobere versie, dus zonder schreeuwend blauwe verlichting of zo).