Zijn er mensen met ervaringen met Leto in Wijchen? [Nu zelf ook positieve indruk, auto is weg helaas]

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2013 19:05 #1391244 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Dirk toch

Dirk342 schreef : )
Joeri, de huidige eigenaar is een goed jong (zijn vader Rob is/was een hufter pur sang en die is groot geworden met de gasinbouw). !

Dirk toch!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2013 19:54 #1391251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic idd

Dirk342 schreef : zie ik dus even anders Jan Geert...  Wat nu als die afspraak als stond, dus dat die andere man al eerder zou komen kijken ?  En niet om het een of ander, de verkoper bepaald aan wie hij verkoopt, zo werkt het spelletje nu eenmaal.
Vind het gewoon netjes dat Joeri eerlijk is en netjes belt met de opmerking dat de auto verkocht is.  een hoop handelaren nemen die moeite nog niet eens en proberen je dan iets anders in de mik te drukken.

dat is waar afbellen is netjes , maar als ik een afspraak als ik een auto verkoop wacht ik dat af ... tja misschien stom.
744 2.3 aut. Mooiste 2012

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2013 20:05 #1391255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
Je bent te goed voor deze wereld Jan-Geert. Nee, geintje, ik zou het denk ik ook zelf zo doen (ieder op zn beurt). Maar ik vind het voor mezelf belangrijk om zo correct mogelijk te zijn en hoef er ook niet van te leven (auto's kopen en verkopen). Maar verkopen als iemand meteen zaken wil doen en je verder geen concrete toezeggingen hebt gedaan kan ook prima, als je de ander(en) afbelt.Niets zeggen, toch laten komen en wat anders proberen te slijten is beneden alle peil, dan was ik er ook meteen klaar mee geweest. Maar dat was hier dus niet het geval.

Moderators: Jerry Stam