Even voorstellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 16:27 #1098046 door V700 register
Even voorstellen is gemaakt door V700 register
Goedendag Volvorijders,
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste...

Ilja Meijer a.k.a. Smeerlap  1) iemand die vuil is of vieze dingen doetVoorbeelden:`Je zit onder de vlekken. Je bent een smeerlap.`,`Hij kijkt stiekem naar blote vrouwen, de smeerlap!`Echte betekenis smeerlap: "Iemand die werkt in de smering uit Lapland"
Wonende in het Maasheggen gebied in het pittoreske durpke Oeffelt waar je tenminste nog op nostalgische wijze word verjaagd met rieken en fakkels, heb ik besloten mijzelf kenbaar te maken op dit geweldige forum, aangezien ik in den beginne een meelezer ben geweest...
Waar een zoekfunctie niet goed voor is!
Mijn goede wederhelft was al in het bezit van een Volvo 940 GL sedan en nu ben ik besmet met het Volvoritissyndroom (welke ik niet als zeer prettig kan ervaren)
Sinds 4 maanden in het bezit van een Volvo 940 LPT G3 uit '97 kleur donkerblauw met de nodige symptomen waar ik mij kan aan verkneukelen zoals:
*Storing-niet werkende cruise-control
*Aircopomp naar z'n grootje, denk ik (airco valt uit bij het stoppen van de auto)
*Interieur heeft verzorging nodig voornamelijk de leer-loslatende deurpanelen
*Exterieur verdient wat aandacht
Ongetwijfeld nog wat vergeten maar ik ben verknocht aan deze Zweedse zeecontainer...

Meerdere foto's volgen nog in een andere setting...
Ik ben in ieder geval van plan om lid te worden van deze gemeenschap dus een dezer dagen zal ik het lidmaatschap invullen.

Auftoeti

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 16:33 #1389537 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Smeerpijp?
Smeerlap, Ilja,
Leuk dat je lid wil worden van deze vereniging! De ballotage commissie zal zich buigen over je sollicitatie en je handen willen controleren of je met recht een smeerlap bent. Gezien de klussen die je zelf al noemt komt dat wel goed denk ik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 16:59 #1389542 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom

Smeerlap schreef : Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste...

Dat blijkt wel, want je hebt een 940 en je vind hem nog leuk ook... Je forum-alias vind ik ook wel van euhm... smaak getuigen, in ieder geval vergeet je de naam niet gemakkelijk :)
Welkom hier en die probleemjes krijg je wel opgelost met hulp van van de zoekfunctie of het forum. Of kom gezellig een keer naar een sleuteldag, als je lid van de vereniging wordt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 20:53 #1389562 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuke binnenkomer! Welkom
Leuke binnenkomer!
Welkom smeerlap. Bij de weg....nu zonder airco zitten...moet er niet aan dénken! En ja, ik weet het....vroegah reden we met onze ouders naar Spanje....3 man op de achterbank, skai-bekleding....zonder airco en gordels....en als het tegen zat nog rokers aan boord ook!

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 21:24 #1389565 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Leuk
Welkom!

Je kan er (bijna) eindeloos aan knutselen weet ik uit eigen ervaring

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2013 22:57 #1389573 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rolling

Smeerlap schreef : Goedendag Volvorijders,
Please allow me to introduce myself, I'm a man of wealth and taste..."

En een Rolling Stones liefhebber dus (nummer Sympathy For The Devil  album Beggars Banquet).Goede smaak ja...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2013 08:46 #1389584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
Tja Smeerlap, sterk :)
Veel plezier hier!
Waar Jerry noemt, je kunt eindeloos sleutelen aan je volvo, is dat soms ook wel, je moet eindeloos sleutelen.

Moderators: Jerry Stam