wisserarmen

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2013 11:02 #1097982 door Ries van Lomwel
wisserarmen is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Ik reeds gisteren achter een knappe 945 en alles werkte zelfs dat kleine ruitenwisserarmpje achterop. Mijn beide stoere 945 zweden hebben dus ook zo'n zielig ding achterop.
Die van de latere 965/ V90 zien er echt vet stoer uit (9159485 dacht ik) maar ik kwam op internet niet verder dan een volvoparts dealer die USD 47,44 voor zo'n ding vraagt. Is dat de prijs en zijn er in Nederland adressen waar die dingen nog te krijgen zijn buiten de dealer? En passen er nog andere Volvo armen op zonder afbreuk te doen aan het ontwerp?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2013 11:05 #1389184 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijn toch gewoon standaard
Zijn toch gewoon standaard op type 2 965?

Ben ze al paar keer tegen gekomen.

Zijn wel de dingen die het eerst weg zijn bij een 965 sloper.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2013 11:44 #1389187 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RVL schreef: Ik reeds

RVL schreef : Ik reeds gisteren achter een knappe 945 en alles werkte zelfs dat kleine ruitenwisserarmpje achterop.

Ik heb je helemaal niet gezien, toeter volgende keer even....;-)

RVL schreef : Die van de latere 965/ V90 zien er echt vet stoer uit (9159485 dacht ik)

Die heb ik er ook op, ziet er icm met zo'n brede kofferbak greep wel beter uit, als je nog een smalle greep heb, zou ik het niet doen.Eigenlijk passen alle rechte wisserarmen wel, zonder sproeikopje in de wisser(houder), een 'verkeerd-om'-L past ook nog, maar let op de maximale uitslag naar rechts, de klep hoeft niet schoon.Lengte van het wisserblad kan je gewoon aanpassen.
Zag ik hier op de site niet van RobertM een 960 Estate langskomen, waar mgelijknog zo'n ding op zit? Mail hem eens

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2013 12:26 #1389190 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic wisserarm
Het was inderdaad een bordeaux rode en het was in de buurt van Denbosch shit misschien was je het wel  Oh nee die ik zag was gepoetst en dat doet Basje niet he....
Bedankt voor de tip ik benader Robert wel even!

Moderators: Jerry Stam