Als je uurtje over hebt....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 15:41 #1097945
door V700 register
Als je uurtje over hebt.... is gemaakt door V700 register
Stel, je neemt een uurtje vrij op een lekker dinsdag middag.
Je wilt wat stress kwijt!
Juist, dan ga je de lady in red even mooi schoonmaken.
Wat blijkt daarna? Inderdaad! Nog steeds stress!
Dan de blauwe ook maar even doen.
Dat is de reden dat ik meerdere auto,s bezit. Niet voor de heb, maar tegen de stress!!
Wellicht kan ik dit bij de verzekeraar claimen, anders wellicht in Den Haag neerleggen.
Je wilt wat stress kwijt!
Juist, dan ga je de lady in red even mooi schoonmaken.
Wat blijkt daarna? Inderdaad! Nog steeds stress!
Dan de blauwe ook maar even doen.
Dat is de reden dat ik meerdere auto,s bezit. Niet voor de heb, maar tegen de stress!!
Wellicht kan ik dit bij de verzekeraar claimen, anders wellicht in Den Haag neerleggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 16:43 #1388960
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 17:21 #1388962
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uurtje over
De rest werkt...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 17:26 #1388963
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic We hebben...
De luxe van eigen parkeer plekken voor de deur.
We hebben 2 plaatsen, en daarnaast heb ik 3 boxen extra gehuurd bij ons vlakbij. Ongeveer 150 meter lopen, kan net.
Dus Fred, afzien? Soms. Makelijk? Absoluut. Een eigen plekkie is wel lekker.
We hebben 2 plaatsen, en daarnaast heb ik 3 boxen extra gehuurd bij ons vlakbij. Ongeveer 150 meter lopen, kan net.
Dus Fred, afzien? Soms. Makelijk? Absoluut. Een eigen plekkie is wel lekker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 19:13 #1388964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, als ik gestresst een
Nou, als ik gestresst een auto ga schoonmaken, dan zit ie misschien wel onder de krassen. Ik hoop dat je beide dames wel teder en zachtkes behandelt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 23:45 #1388994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twee
Dat zijn twee beauty's zeg! Wow!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-06-2013 08:29 #1389001
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stress-poetsen
M.n. de rode is prachtig en een echte anti-stress voiture wat mij betreft. Bezat ooit een rode 745 en de lak was dermate dof dat ik 2 dagen manueel te keer heb kunnen gaan met een doos poetsspul van de Lyddl. Eindresultaat strees kwijt en stressfractuur, veel lol en veel resultaat. Vreemd is, als mijn huidige 945 LPT bij het ochtendkrieken plots onder de stuifmeel staat te pronken en k voor koffie nr. 1 in de stress schiet. Zou het een nonverbale dialoog zijn ? Heb ik een dwingeland van een 945 ? Wat maakt dat als ik vogelplopsen ( dikke klodders) of mitrailleur-stront van vogels over de hele lengte zie, dat ik dan onmiddellijk met warm water en een doek naar buiten ren......dwanghandeling ? Neurotisch gedrag dus ? In feite maakt d ekleur in mijn geval niets uit, kan geen stuifmeel zien laat staan flopsen of erger. Komt mij een tractor tegemoet baal ik voor passeren al van de kans dat hij modder zal gaan opwerpen en neig tot sturen naar rechts. Zie ik zand-modder op de wegen tijdens de bekende drukke landbouwtijden, baal ik als een.......al helemaal als de zooi niet te ontwijken is en de smurrie tegen de wielkasten slaat. het zal allemaal best overdreven zijn maar zo is het nu eenmaal. Goed wassen en poetsen doet het ego goed en werkt stress-verlagend. Tot de vlg. flits van 's-Rijks-Tollenaars maakt dat ik enige tientjes zal moeten dokken. Stond er weer een voor een bocht met lasergun mij te bestraffen omdat ik 60 reed i.p.v. 50 p/uur, zat er weer een met z'n welvaartspens in een verborgen busje en knullig verborgen statief-verraad-apparaat te profiteren van mijn niet-opletten...dokken. Ja, poetsen, poetsen, poetsen.....
Martin
Martin
Moderators: Jerry Stam