dure radio code

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 20:52 #1097883 door V700 register
dure radio code is gemaakt door V700 register
<p class="p1">Net een mooie V90 geïmporteerd en LPG in laten bouwen. Nou was de radio bij het inbouwen vd LPG van de stroom af geweest en dus zat ik zonder code.<p class="p1">Beetje googelen en hier op het forum lezen leerde me dat ik naar de dealer moest.<p class="p1">Ban Garage Amsterdam Zuid-Oost is voor mij het dichtste bij, dus daar even heen.<p class="p2"> <p class="p1">Goedemorgen, kunt u mij aan de code van mijn radio helpen?<p class="p2"> <p class="p1">Ja hoor dat kan, zijn wel kosten aan verbonden.<p class="p2"> <p class="p1">Ok.. hoeveel kosten?<p class="p1"> <p class="p1">20,- a 25,- euro.<p class="p2"> <p class="p1">Hmm.. Nou ja het zij zo.<p class="p2">Dit is het VIN nummer van de auto en ik heb ook het serienummer vd radio.<p class="p2"> <p class="p1">Mag ik uw papieren?<p class="p2"> <p class="p1">Tuurlijk.<p class="p2"> <p class="p1">(VIN nummer invoeren in de computer... duurt lang …)<p class="p2"> <p class="p1">Heeft u de radio er uit gehaald?<p class="p2"> <p class="p1">Eh.. Ja.. om het serienummer op te schrijven..<p class="p1">Maar hij zit er weer gewoon in.<p class="p2"> <p class="p1">Ok, mag ik uw sleutel?<p class="p2"> <p class="p1">Huh?<p class="p2"> <p class="p1">Ja voor de monteur, die moet het serienummer controleren<p class="p2"> <p class="p1">Eh… ok... ?<p class="p2"> <p class="p1">Neemt u daar maar even plaats, kopje koffie?<p class="p2"> <p class="p1">Nou graag.<p class="p2"> <p class="p1">Een uur later (helaas, ik overdrijf niet)<p class="p2"> <p class="p1">Mijnheer Luigjes! Het is geregeld hoor.<p class="p2"> <p class="p1">Heel fijn.<p class="p2"> <p class="p1">Da's dan totaal 47,50<p class="p2"> <p class="p1">Pardon?!? Da's wel even iets anders als 25,- euro!<p class="p1"> <p class="p1">Ja, da's 25 euro voor het opzoeken van de code, maar natuurlijk niet voor de tijd van de monteur want die moet het serienummer controleren..<p class="p2"> <p class="p1">Maar…. Ik heb het serienummer toch al hier? Ik vind dit op z'n zachtst gezegd toch wel een hele rare gang van zaken!<p class="p2"> <p class="p1">Tja.. Wilt u pinnen of contant meneer?<p class="p2"> <p class="p1">......... pinnen<p class="p2"> <p class="p1">En bedankt he....<p class="p2"> <p class="p1">Goed... De radio doet 't weer en ik geniet er iedere stuiver van, maar ik wilde jullie dit enigzins bizarre verhaal toch niet onthouden...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:01 #1388698 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duur
Dure grap, maar ja wat moet je anders....

Heb hetzelfde gehad bij m'n Clio. Accu los gehad, geen code. Naar de Renault-dealer, kentekenpapieren mee, medewerker keek in de computer, schreef de code op een Post-it, klaar. Kosten: 0 euro. Code ingetiept en werken.
Zo kan het dus ook.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:01 #1388699 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic denk maar zo
ook deze dealer heeft last van de crisis.
zal of een top dealer zijn of een dealer in nood.
jammer dat hetzo gaat je moet dus een vaste prijs afspreken.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:03 #1388700 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic V90
Vervelend dit soort zaken. Daar hadden ze wat duidelijker over moeten zijn van te voren.
Maar,..... leuk, weer een V90 erbij in Nederland.
Vertel er eens wat meer over. Waarom geimporteerd? Lage kilometerstand? Bijzondere kleur? Oud vrouwtje?
Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:29 #1388702 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic code via de mail
Ik heb bij mijn dealer een foto gestuurd van de radio met de kleur erbij (kleur schijnt belangrijk te zijn)
Een paar dagen later kreeg ik keurig de code per mail toegestuurd.
Moest uiteraard wel betalen en dit was rond de €20,00
Kreeg de factuur thuis.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:30 #1388703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic derde kind
Komt een derde aan, dus van een 960 sedan op zoek gegaan naar een station.
965 of V90, want 6 cilinder rijden vind ik iedere kilometer genieten.
Liefst een paarse, met betrekkelijk lage kilometers, want hier ga ik hopelijk echt heel lang mee doen..
Die stond in Duitsland, uit jan. 1998 met 175.000 op de teller en 'scheckheft gepflegt'. Onderhandelen ging ook goed dus voor een nette prijs kunnen meenemen.
En zo staat ie er nu bij:

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:41 #1388705 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Man...
Man wat een tadeloos mooie auto en kleur.Enorm gefeliciteerd hoor, het wordt echt steeds mooier in Nederland.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 21:42 #1388706 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wow!
Gefeliciteerd, erg mooie auto hoor!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 22:04 #1388710 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd
Mooie auto hoor.

Veel plezier ermee.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-06-2013 22:25 #1388712 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Wat een plaatje!
Gefeliciteerd met deze prachtige auto. Nog veel veilige en plezierige kilometers ermee. En ik ben het helemaal met je eens: er gaat niets boven deze laatste echte Volvo met achterwielaandrijving en 6 pitten. Zelf rijd ik al ruim 10 jaar S90 en ik zou niet anders willen.
Veel succes ermee!

Groeten, Jan.

P.S.:
die dealer is wel een graaier zeg. Heb eens hetzelfde gehad en mijn vaste dealer gaf mij binnen 3 minuten kostenloos de juiste radiocode. Ze onderhouden mijn oude Volvo's met veel plezier. Laatst kreeg mijn 760 uit 1983 daar zijn jaarlijkse beurtje en een verse APK. Toen ik de auto een dag later kwam ophalen stond ie keurig tussen de nieuwe Volvo's in de showroom. Vonden ze leuk om de icoon die Volvo er in de jaren 80 weer bovenop geholpen heeft eens tussen de moderne jongens te zetten. En ze kregen er ook nog veel leuke reacties van de klanten op. Zo kan het dus ook. Vandaar dat ik daar ook al ruim 21 jaar over de vloer kom.

Moderators: Jerry Stam