Volvonetic is nieuw op het forum met foto van zijn 960!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2013 18:46 #1389108
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zweedse maffia?????
Echt niet!
Ramen tinten staat hoog op de lijst, maar dat komt later een keer!
2e eindpijp vind ik meer voor een estate, maar zeg nooit "nooit"!
Dat derde remlicht was bij mij ook een probleem, heb op de sloop een 944 gevonden, maar had hele aparte stof erop en vond dat totaal niet mooi! Heb toen zelf een afdekplaatje gemaakt en gemonteerd, staat veel mooier zo!
Stijlvol! Dat was ook juist de bedoeling, de "mooiste" originele volvo typedelen/onderdelen samen voegen tot één ultiem geheel!
Ben er zeer blij mee!
Ramen tinten staat hoog op de lijst, maar dat komt later een keer!
2e eindpijp vind ik meer voor een estate, maar zeg nooit "nooit"!
Dat derde remlicht was bij mij ook een probleem, heb op de sloop een 944 gevonden, maar had hele aparte stof erop en vond dat totaal niet mooi! Heb toen zelf een afdekplaatje gemaakt en gemonteerd, staat veel mooier zo!
Stijlvol! Dat was ook juist de bedoeling, de "mooiste" originele volvo typedelen/onderdelen samen voegen tot één ultiem geheel!
Ben er zeer blij mee!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2013 20:36 #1389115
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neeeee....
Neeee niet doen, zonde zonde zonde, dan wordt het een "Sjonnie bak".Het is juist de kunst van het weglaten.Volvonetic schreef : Ramen tinten staat hoog op de lijst, maar dat komt later een keer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2013 21:27 #1389119
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neeee niet doen.............
Wil hem zelf ook niet Sjonnie-style, maar een tint die 75%+ doorlaatbaar is! Hierdoor kan je nauwlijks zien dat hij getint is maar geeft voor mij een mooiere uitstraaling, geloof me! Gebruik hier ook geen gewone folie voor, maar die gebruikt worden bij glazen gebouwen enz. Heb deze folie ook op een andere auto gehad en is voor mij echt de moeite waard!
Maar nogmaals, het komt later nog wel een keer!
Maar nogmaals, het komt later nog wel een keer!
Moderators: Jerry Stam