verzekeringen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2013 21:57 #1097839
door V700 register
verzekeringen is gemaakt door V700 register
Lezers,
Vandaag enkele vreemde ervaringen met 2 verzekeringsmij. Ben bijna 57 en dit nog nooit meegemaakt. Eerst een schrijven van de mij. die m'n oldtimer in dekking heeft, dat de premie verhoogd werd met bijna 50 % wegens stijging schadegevallen en belastingen. Op basis herivan opgezegd. Toen mij. nr. 2 online aangeklikt....het heette "aanvraag" Alles ingevuld, verzonden, wachten op offerte en toen kwam via mail een polis binnen als bijlage, een nota en een brief waarin bedankt werd voor afsluiten verzekering. Meteen geannuleerd, tweemaal en eind van de dag daarvan bevestiging in korte bewoordingen waar nul ingegaan werd op mijn vragen aangaande de voortgang. Mij = ANWB n.b. |Kilometrage deed er niet toe, BM-was irrelevant en ik vind dit ongeloofliijk.
Hebben meerdere lezers soortgelijks bij de hand gehad ? Wie kan me adviseren over een verz.mij. waar ik mijn oldtimer wa verzekeren kan ?
dank en groet,
Martin
Vandaag enkele vreemde ervaringen met 2 verzekeringsmij. Ben bijna 57 en dit nog nooit meegemaakt. Eerst een schrijven van de mij. die m'n oldtimer in dekking heeft, dat de premie verhoogd werd met bijna 50 % wegens stijging schadegevallen en belastingen. Op basis herivan opgezegd. Toen mij. nr. 2 online aangeklikt....het heette "aanvraag" Alles ingevuld, verzonden, wachten op offerte en toen kwam via mail een polis binnen als bijlage, een nota en een brief waarin bedankt werd voor afsluiten verzekering. Meteen geannuleerd, tweemaal en eind van de dag daarvan bevestiging in korte bewoordingen waar nul ingegaan werd op mijn vragen aangaande de voortgang. Mij = ANWB n.b. |Kilometrage deed er niet toe, BM-was irrelevant en ik vind dit ongeloofliijk.
Hebben meerdere lezers soortgelijks bij de hand gehad ? Wie kan me adviseren over een verz.mij. waar ik mijn oldtimer wa verzekeren kan ?
dank en groet,
Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
31-05-2013 22:01 #1388475
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic De verz
De verzekeringsmaatschappijen zijn laatste tijd goed bezig hoor. Heb al een brief gehad dat die van mij werd beindigd.
(o.a omdat de portefeuille verlies draaide)
Je bent absoluut niet de enige. Ook enkele "tussenpersonen" melde dat de verz.mijen goed bezig waren.
Groeten,Gerben
(o.a omdat de portefeuille verlies draaide)
Je bent absoluut niet de enige. Ook enkele "tussenpersonen" melde dat de verz.mijen goed bezig waren.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2013 22:04 #1388476
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzekering
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2013 22:08 #1388477
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2e auto?
Martin,
Is je oldtimer een 2e auto dan?
Is je oldtimer een 2e auto dan?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-05-2013 22:24 #1388478
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, de oldtimer ( MB 280 SE)
Ja, de oldtimer ( MB 280 SE) is 2e auto..rij e rmax. 3000 p.jr. mee.
Dank voor advies GIO
Martin
Dank voor advies GIO
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2013 02:51 #1388490
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Diks
Voogd en voogd. Ik ben daar via Diks bij gekomen voor de cx.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2013 03:57 #1388491
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verzekeren is onderhandelen
Verzekeraars zijn boeven.
Ze willen een betonnen paal, onder water nog tegen brand verzekeren.............
Zodra het pakket/afgesloten verzekering niks meer opleverd, wordt je gedumpt.
Ik ben gestopt met het afsluiten van langlopende verzekerings contracten.
Vreemd genoeg, ik heb polissen waar al 35 jaar niet op geclaimd heb, voertuig wel verzekerd, geen schade.
Ik bied ze om de zoveel tijd mijn te verzekeren objecten aan; zakelijk & privé, dat maakt dan opeens geen verschil meer uit...
je krijgt een prijs aanbieding, vaak scherp!
Ze willen een betonnen paal, onder water nog tegen brand verzekeren.............
Zodra het pakket/afgesloten verzekering niks meer opleverd, wordt je gedumpt.
Ik ben gestopt met het afsluiten van langlopende verzekerings contracten.
Vreemd genoeg, ik heb polissen waar al 35 jaar niet op geclaimd heb, voertuig wel verzekerd, geen schade.
Ik bied ze om de zoveel tijd mijn te verzekeren objecten aan; zakelijk & privé, dat maakt dan opeens geen verschil meer uit...
je krijgt een prijs aanbieding, vaak scherp!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2013 08:47 #1388493
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En toch wil je blijkbaar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2013 11:09 #1388496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervolg
Michael,
Voogd & Voogd c.q. Diks is de mij. die ik bedoelde, plus de ANWB n.b.
Er zijn 2 opties : of er werkt-werken sukkels bij klantenservice óf men heeft intern als beleid bezitters van oldtimers als klant te gaan ontmnoedigen danwel afstoten. De handelswijze vind ik onbeschoft op z'n minst. Als de schadevrije jaren irrelveant zijn, in de aanvraag geen mogelijkheid bestaat een offerte aan te vragen maar wordt gesteld dat aanvraag identiek is aan aangaan v.e. verzekeringsovereenkomst, aangekondigd wordt dat premiebedragen zullen worden afgeboekt, mijn vragen dienaangaand niet worden beantwoord, jaarkilometrage irrelevant is, what do I need to say ? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten op dit terrein en ben toch bijn 57 jaar en niet naief. Ca. 8 jaar geleden na 32 jaar premiebetaling (Zilveren Kruis rechtsbijstand) had ik 1 x een raadsman nodig in een arbeidsgeschil ( wat een term) en liet men verstek gaan. Dat kan dus ook. Verder valt op, dat maatschappijen fungeren als tussenpersoon van...die weer als intermediair van...en zo kom je vaak uit bij enkele grote spelers op de markt
Eigenlijk voel ik voor aktie met belanghebbenden-ervaringsdeskundigen.. richting de Nat.Ombudsman aktie te starten danwel andere consumenten-organisaties. Ben het genoemde nl. bijzonder beu en vind dat de Molochen zich eens moeten verantwoorden.
Wie kan tip geven over een goede taxateur..?
Martin
Voogd & Voogd c.q. Diks is de mij. die ik bedoelde, plus de ANWB n.b.
Er zijn 2 opties : of er werkt-werken sukkels bij klantenservice óf men heeft intern als beleid bezitters van oldtimers als klant te gaan ontmnoedigen danwel afstoten. De handelswijze vind ik onbeschoft op z'n minst. Als de schadevrije jaren irrelveant zijn, in de aanvraag geen mogelijkheid bestaat een offerte aan te vragen maar wordt gesteld dat aanvraag identiek is aan aangaan v.e. verzekeringsovereenkomst, aangekondigd wordt dat premiebedragen zullen worden afgeboekt, mijn vragen dienaangaand niet worden beantwoord, jaarkilometrage irrelevant is, what do I need to say ? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten op dit terrein en ben toch bijn 57 jaar en niet naief. Ca. 8 jaar geleden na 32 jaar premiebetaling (Zilveren Kruis rechtsbijstand) had ik 1 x een raadsman nodig in een arbeidsgeschil ( wat een term) en liet men verstek gaan. Dat kan dus ook. Verder valt op, dat maatschappijen fungeren als tussenpersoon van...die weer als intermediair van...en zo kom je vaak uit bij enkele grote spelers op de markt
Eigenlijk voel ik voor aktie met belanghebbenden-ervaringsdeskundigen.. richting de Nat.Ombudsman aktie te starten danwel andere consumenten-organisaties. Ben het genoemde nl. bijzonder beu en vind dat de Molochen zich eens moeten verantwoorden.
Wie kan tip geven over een goede taxateur..?
Martin
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-06-2013 18:34 #1388508
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Boeven...
Als je niet kapitaal krachtig genoeg bent om zelf het risico te dragen, zal je wel moeten.........
Moderators: Jerry Stam