Wat te doen met 760 gle diesel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op deze manier lijkt dat best te werken
Ik zie wel een vraag ontstaan naar die auto.
En verder, tja, misschien is er wle iemand met een hele mooie 760 waar hij aan gehecht is en die z'n motor stuk heeft, mooie motor zo te lezen. Iemand anders misschien net opzoek naar een mooi interieur voor zijn auto. Meerdere mensen blij.
Ik zou mijn auto ook niet weg doen als de motor stuk is, dus kan ik mij voorstellen best een mooie auto van z'n motor te ontdoen om die van mij rijdend te houden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat wilt TS voor dat blok hebben dan ? En/of voor de hele auto ?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Een sedan is een ander verhaal.
Zoals gezegd, het is jou Baksteen. Als je ruimte hebt zou ik haar/hem netjes
wegzetten. Ook is er nog een mogelijkheid de diesel te exporteren naar een "ver" land...
Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar Freddie, gewoon houden. Veeeeels te zonde om te slopen. Gewoon houden en schorsen tot betere tijden.
Groeten,Gerben
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Iemand in die tijd die een 760 sedan (!) kocht had veel geld, die kozen voor de super luxe "dame" met een 6 cylinder benzine automaat. (met of zonder chauffeur)
Mensen die in die tijd een 760 estate kochten (hadden ook veel geld, ruim 110.000,00 euries...) maar dan ook nog met een diesel motor erin, die waren helemaal uniek. Wie deed dat nou? Daarom zijn ze uniek en zeldzaam. (vermits het een uiteraard een "eerlijke" auto is.... )
- V700 register
- Nieuw lid
-
110.000,- gulden denk ik? Denk dat veel 760 estate diesels als werkpaard zijn gebruikt en inmiddels verdwenen zijn. Op, af, versleten.Maar een sedan slopen omdat het een sedan is.... Dat horen sedan rijders natuurlijk niet graaggeejee schreef : Mensen die in die tijd een 760 estate kochten (hadden ook veel geld, ruim 110.000,00 euries...) maar dan ook nog met een diesel motor erin, die waren helemaal uniek. Wie deed dat nou? Daarom zijn ze uniek en zeldzaam. (vermits het een uiteraard een "eerlijke" auto is....
)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ruimte heb ik niet, zeker met die 90 liter gas tank, maar mooi dat ik hem vind!
Tot nu toe nog nooit een sedan gesloopt
Zo dat zal jullie estate rijders leren
Maar, ok, ik snap het.
- V700 register
- Nieuw lid
-