vrijstelling oldtimers petitie laatste MRB offencief - Vervolg tegen wil en dank:-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 10:20 #1097558 door Mathy van Nisselroy
0 false 21 18 pt 18 pt 0 0 false false false

marcel 2[/i] schreef:Ik weet dat dit onderwerp diverse malen gepubliceerd is ... Inderdaad.  Om het een beetje overzichtelijk te houden, gaat dit draadje daarom dicht.

Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens. Er staat een unieke link in dit topic. 

zoekfunctie......wellicht

Dat werkt dus op de eoa manier niet goed. Want de link in dit topic ziet er zo uit: www.vrijstellingoldtimer.nl dat vind je in/met de zoekfunctie niet meer terug,. Ook het losse onderdeel: vrijstellingoldtimer levert geen hits op. Dat betekent dat:
  • een afgesloten topic niet meer meedoet in de zoekfunctie?
  • Deze link in alle andere draadjes over dit onderwerp niet 1 keer voorkomt?
Je mag denken van de initiatiefnemers wat je wilt, maar ze hebben in het verleden success gehad met hun acties, dus zou ik graag zien dat dit topic weer wordt geopend, of de link in 1 van de andere draadjes geplakt wordt, Buiten dat, wat is opeens een criterium om een derde , vierde of zelfs tiende draadje over hetzelfde onderwerp te openen? Zeker als de topicstarter iets te zeggen of melden heeft wat blijkbaar uniek is. Heb je wel eens op kleppen stellen, koppakking, distributie, velgen opknappen, lpg afstellen, hemel opnieuw bekleden etc etc etc gezocht?:-) Er word iedere keer goedbedoeld geadviseerd om eerst “de zoekfunctie” te gebruiken en je in te lezen, sorry, maar ook  overzichtelijkheid vind ik geen excuus om iemand het bos in te sturen. Zeker niet als de zoekfunctie dan ook nog eens niet goed werkt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 14:13 #1386788 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic S
het is offenSief en voor de rest kan deze ook weer dicht.
of beter nog, weg. Want we hebben er al een.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2013 14:46 #1386794 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dicht
Hallo Volvisti
Ik heb een draadje geopend waarin links naar petities verzameld kunnen worden.  Zie <a href="/node/49067" target="_blank">hier</a>.
Dit draadje gaat dicht.
groetjes
Mathy    (moderator)

Moderators: Jerry Stam