Echte auto muziek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe regelen we dat?Baseman schreef : Volvo heeft ooit cassette en platen en CD's uitgegeven met muziek, waarvan Volvo dacht, dat dat lekkere muziek was voor Volvo rijders.
Ik mag deze, met toestemming van Volvo Nederland, tegen materiaalkosten aan eenieder overhandigen.Er zijn er 4 totaal.
Tracklist zal ik eens opzoeken als er animo voor is.
John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als je het echt wil weten, kan je beter de track-list bekijken, vervolgens de boel ergens downloaden.
Ik heb hier in de kelder nog een hele bak originele VOLVO vidio's op VHS liggen.
Toen ik nog een VHS speler had...niet om aan te zien/horen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit staat op de site. Ik kon het niet meer terugvinden, ik denk omdat het in het ledengedeelte staat (waar ik niet meer in kom). Als je zoekt op "sade" of "sweetest taboo" dan moet die discussie wel naar voren komen in de zoekresultaten.areiter schreef : ik ben wel benieuwd naar tracklist of een gedeelte ervan als het niet te veel moeite is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op "sade" en op "sweetest taboo" vindt ie niks. Maar m'n vermoeden dat Bas(eman) destijds met de cassettes bezig is geweest is wel bevestigd. Wie dus meer wil weten over de originele Volvo cassettes kan eens contact opnemen met Bas(eman).
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Best okay, voor zover het kan, van gedigitaliseerde cassettes.Ik heb de tracks opgenomen in 384kbps, vanaf cassette, echter de bron is natuurlijk leidend voor de kwaliteit.areiter schreef : Wat mag ik verwachten van de opnamekwaliteit?
Tracklist zal ik even naar zoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ach ja nee das persoonlijk natuurlijk maar niet muziek die in mijn auto past
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je bent te laat geboren.A_A schreef : Tja, ik ben nog niet oud genoeg voor die muziek vrees ik
Ach ja nee das persoonlijk natuurlijk maar niet muziek die in mijn auto past
En je haalt het nooit meer in, als jij de goede leeftijd hebt dan vind je hier niets meer aan.
John