ik ga op vakantie en ik neem mee??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Allemaal niet nodig. Nee echt niet!
Tis geen safari. Onverwachte overnachting? Waar ga je naar toe?
Hou het simpel.
Reservewiel, (want die zit er al) gereedschapsetje (niet te veel) ducktape en WD40 tierips o ja een veiligheidshesje voor iedereen. En de rest is goed onderhoud. Koelbox inderdaad en muziek.
De rest kun je onderweg kopen. In het buitenland hebben ze ook onderdelen, echt waar Of je moet naar bokkiewokkieland gaan of Albanië of donker afrika of Pakistan of zo. Maar dan nog daar kunnen ze ook nog wel wat....
Luister naar Whitehorse.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef : ennnn daar zijn ze weer hoor, de mensen die een halve extra auto meeslepen.
Allemaal niet nodig. Nee echt niet!
Tis geen safari. Onverwachte overnachting? Waar ga je naar toe?
Hou het simpel.
Reservewiel, (want die zit er al) gereedschapsetje (niet te veel) ducktape en WD40 tierips o ja een veiligheidshesje voor iedereen. En de rest is goed onderhoud. Koelbox inderdaad en muziek.
De rest kun je onderweg kopen. In het buitenland hebben ze ook onderdelen, echt waar Of je moet naar bokkiewokkieland gaan of Albanië of donker afrika of Pakistan of zo. Maar dan nog daar kunnen ze ook nog wel wat....
Luister naar Whitehorse.
ik rij in spitstijd en hoogseizoen door duitsland, oostenrijk, slovenië en kroatië...dus met de lange files in mijn achterhoofd voor de diverse tunnels en passen, neem ik altijd een slaapzakje mee... dan kan ik er gewoon een eind aan breien waar het me uit komt (aangezien ik de enige ben die rijd in de auto)
zekeringen en relais zwerven altijd al door de opbergruimte in m'n armleuning.
electrodraad is ook handig om loslatende dingen vast te binden enz enz enz
tierips, wd40, ducktape en veiligheidshesjes liggen ook al her en der door de auto...wat muziek betreft, ik heb whitehorse even geluistert maar dat is niet echt mijn ding
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoorMart schreef : Zou toch ook de V - snaren, (gebruikt of nieuw) meenemen, heeft me een keer
4 uur oponthoud gekost in Duitsland.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Om nou je vrouw heel de vakantie met een panty aan te laten lopen.
Een verstelbare imbus-sleutel, daar heb je wat aan.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha, ja ik zou eerst maar eens proberen of dat IRL net zo goed werkt als in de bioscoop...jensch schreef : mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoor
Een nieuwe V-snaar heb je al voor +/- een tientje, dat ding vervang je bij de minste twijfel, voordat je op reis gaat.
Bij goed onderhoud heb je de Wegenwacht niet nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijfDriving-around schreef :
Haha, ja ik zou eerst maar eens proberen of dat IRL net zo goed werkt als in de bioscoop...jensch schreef : mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoor
Een nieuwe V-snaar heb je al voor +/- een tientje, dat ding vervang je bij de minste twijfel, voordat je op reis gaat.
Bij goed onderhoud heb je de Wegenwacht niet nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij werkte het niet. Lang geleden eens een stel nylonkousen als v-snaar toegepast op een Fiatje 850, na luttele minuten was de pret al weer voorbij. Ik zal het wel verkeerd gedaan hebben, ik was slechts een eenvoudige automonteur.jensch schreef : komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijf
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij ons wordt het geleerd als een methode van Battle Damage Repair.... altijd handig hoge schoenen met lange vetersDriving-around schreef :
Bij mij werkte het niet. Lang geleden eens een stel nylonkousen als v-snaar toegepast op een Fiatje 850, na luttele minuten was de pret al weer voorbij. Ik zal het wel verkeerd gedaan hebben, ik was slechts een eenvoudige automonteur.jensch schreef : komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijf