ik ga op vakantie en ik neem mee??

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2013 21:11 #1384843 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic daar gaan we weer.
ennnn daar zijn ze weer hoor, de mensen die een halve extra auto meeslepen.
Allemaal niet nodig. Nee echt niet!
Tis geen safari. Onverwachte overnachting? Waar ga je naar toe?
Hou het simpel.
Reservewiel, (want die zit er al) gereedschapsetje (niet te veel) ducktape en WD40 tierips o ja een veiligheidshesje voor iedereen. En de rest is goed onderhoud. Koelbox inderdaad en muziek.
De rest kun je onderweg kopen. In het buitenland hebben ze ook onderdelen, echt waar  Of je moet naar bokkiewokkieland gaan of Albanië of  donker afrika of Pakistan of zo. Maar dan nog daar kunnen ze ook nog wel wat....
Luister naar Whitehorse.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2013 21:51 #1384850 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies
Precies. Zo denk ik er ook over. Of hebben de meesten hier niet zo'n vertrouwen in hun Volvo :P

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2013 22:18 #1384852 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic veel?

Jeroen schreef : ennnn daar zijn ze weer hoor, de mensen die een halve extra auto meeslepen.
Allemaal niet nodig. Nee echt niet!
Tis geen safari. Onverwachte overnachting? Waar ga je naar toe?
Hou het simpel.
Reservewiel, (want die zit er al) gereedschapsetje (niet te veel) ducktape en WD40 tierips o ja een veiligheidshesje voor iedereen. En de rest is goed onderhoud. Koelbox inderdaad en muziek.
De rest kun je onderweg kopen. In het buitenland hebben ze ook onderdelen, echt waar  Of je moet naar bokkiewokkieland gaan of Albanië of  donker afrika of Pakistan of zo. Maar dan nog daar kunnen ze ook nog wel wat....
Luister naar Whitehorse.

ik rij in spitstijd en hoogseizoen door duitsland, oostenrijk, slovenië en kroatië...dus met de lange files in mijn achterhoofd voor de diverse tunnels en passen, neem ik altijd een slaapzakje mee... dan kan ik er gewoon een eind aan breien waar het me uit komt (aangezien ik de enige ben die rijd in de auto)
zekeringen en relais zwerven altijd al door de opbergruimte in m'n armleuning.
electrodraad is ook handig om loslatende dingen vast te binden enz enz enz
tierips, wd40, ducktape en veiligheidshesjes liggen ook al her en der door de auto...wat muziek betreft, ik heb whitehorse even geluistert maar dat is niet echt mijn ding ;) doe mij maar CCR, 10cc, black sabbath, alice cooper, metallica ,slayer enz enz enz

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2013 22:19 #1384853 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic panty

Mart schreef : Zou toch ook de V - snaren, (gebruikt of nieuw) meenemen, heeft me een keer
4 uur oponthoud gekost in Duitsland.

mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoor :P

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 00:16 #1384864 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Panty
Wellicht loopt er iemand in het verre buitenland die je de panty van d'r r**t kan trekken..........
Om nou je vrouw heel de vakantie met een panty aan te laten lopen.
Een verstelbare imbus-sleutel, daar heb je wat aan.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 00:17 #1384865 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Dikke bankpas
Kan je ook sleuf schroeven mee vast/los draaien..........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 15:29 #1384886 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderhoud

jensch schreef : mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoor :P

Haha, ja ik zou eerst maar eens proberen of dat IRL net zo goed werkt als in de bioscoop...
Een nieuwe V-snaar heb je al voor +/- een tientje, dat ding vervang je bij de minste twijfel, voordat je op reis gaat.
Bij goed onderhoud heb je de Wegenwacht niet nodig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 15:37 #1384887 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic veters

Driving-around schreef :

jensch schreef : mijn vriendin heeft meestal wel minimaal 2 paar panty's mee ;)die kunnen prima een v-snaar vervangen, en anders doet een schoenveter prima dienst daarvoor :P

Haha, ja ik zou eerst maar eens proberen of dat IRL net zo goed werkt als in de bioscoop...
Een nieuwe V-snaar heb je al voor +/- een tientje, dat ding vervang je bij de minste twijfel, voordat je op reis gaat.
Bij goed onderhoud heb je de Wegenwacht niet nodig.

komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijf ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 16:09 #1384888 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestuurskunde

jensch schreef : komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijf ;)

Bij mij werkte het niet. Lang geleden eens een stel nylonkousen als v-snaar toegepast op een Fiatje 850, na luttele minuten was de pret al weer voorbij. Ik zal het wel verkeerd gedaan hebben, ik was slechts een eenvoudige automonteur. :p

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2013 16:31 #1384890 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bdr

Driving-around schreef :

jensch schreef : komt niet uit de bioscoop ;)ik heb al meerdere malen bewezen dat de vetermethode werkt, soms kan het niet anders als tijdelijke oplossing op m'n werk.het wordt bij ons zelfs geleerd in de bestuurdersopleiding in dit bedrijf ;)

Bij mij werkte het niet. Lang geleden eens een stel nylonkousen als v-snaar toegepast op een Fiatje 850, na luttele minuten was de pret al weer voorbij. Ik zal het wel verkeerd gedaan hebben, ik was slechts een eenvoudige automonteur. :p

bij ons wordt het geleerd als een methode van Battle Damage Repair.... altijd handig hoge schoenen met lange veters ;)

Moderators: Jerry Stam