Parkeren voor de kat's camera.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 14:30 #1097081
door V700 register
Parkeren voor de kat's camera. is gemaakt door V700 register
Toch vervelend als dit je auto is
Het zijn wel smalle vakken!
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/ma...laats_niet.html#more
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/ma...laats_niet.html#more
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 16:59 #1383938
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk gevonden.
Je kent de geschiedenis niet die de eigenaar mss heeft meegemaakt... Elke keer butsen in je auto die je voor een hoop geld hebt laten overspuiten misschien. En die parkeervakken zijn meer voor een motorfiets zo klein zijn ze.
Petje af voor de eigenaar, ik denk dat hij een goede reden heeft.
PS: ik verwachtte veel onzin reacties bij die foto's, maar ze zijn allemaal tegen het geschreven stukje van de Volvo, dus positief voor de eigenaar.
Robert
Petje af voor de eigenaar, ik denk dat hij een goede reden heeft.
PS: ik verwachtte veel onzin reacties bij die foto's, maar ze zijn allemaal tegen het geschreven stukje van de Volvo, dus positief voor de eigenaar.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 19:00 #1383941
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb
dat ook wel eens gehad op een parkeer terrein bij ons aan de over kant,die auto stond elke dag 30 cm over het lijntje geparkeerd,heb mijn auto spiegel een keer
tegen die van hem/haar gezet en sindsdien is dat foutparkeren over en staat hij sinds die datum goed in het vak.
Groeten Ted.
tegen die van hem/haar gezet en sindsdien is dat foutparkeren over en staat hij sinds die datum goed in het vak.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 19:24 #1383942
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ken het
Ik werd een keer aangesproken op zo parkeren.
Alleen toen ik aankwam stond er een auto zo geparkeerd als deze en heb ik daar gewoon netjes naast geparkeerd.
Alleen tijdens het shoppen ging de eerste auto weg en stond ik schijnbaar nutteloos midden op 2 plekken.
Tja
Alleen toen ik aankwam stond er een auto zo geparkeerd als deze en heb ik daar gewoon netjes naast geparkeerd.
Alleen tijdens het shoppen ging de eerste auto weg en stond ik schijnbaar nutteloos midden op 2 plekken.
Tja
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 22:23 #1383952
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja....
Maar zo vaak dat iemand er foto's van maakt? Tijd om over te stappen op de Peel P50... 
Leuk voor er bij!
Leuk voor er bij!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 23:08 #1383954
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dus...
als er een kingkong calimero of een opel of een daewoo of en Mercedes S klasse zo staat vinden we het ook wel OK?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2013 23:46 #1383957
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Eens!!
Als het half kan, parkeer ik ook zo!
Als de vakken zo klein zijn, en je er nauwelijks in- uit- gedraaid kan komen.
Het heeft mij al genoeg schade opgeleverd veroorzaakt door openslaande deuren, winkelwagentjes, losse bumperhoezen.................
En....voor dit formaat auto's wordt ook de dubbele hoeveelheid houderschap belasting en brandstof accijnzen betaald.
Bovendien hoeft de brandweer/ambulancedienst minder uit te rukken om bij de eerste de beste parkeerdeuk de mensen uit de auto te knippen, af te voeren wegens wip-les.
Als de vakken zo klein zijn, en je er nauwelijks in- uit- gedraaid kan komen.
Het heeft mij al genoeg schade opgeleverd veroorzaakt door openslaande deuren, winkelwagentjes, losse bumperhoezen.................
En....voor dit formaat auto's wordt ook de dubbele hoeveelheid houderschap belasting en brandstof accijnzen betaald.
Bovendien hoeft de brandweer/ambulancedienst minder uit te rukken om bij de eerste de beste parkeerdeuk de mensen uit de auto te knippen, af te voeren wegens wip-les.
Moderators: Jerry Stam