Gestolen, gejat, gekierd, gepikt, foetsie, pleite...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2013 01:47 #1383883
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Alles wat los en vast zit
Ik wordt s'avonds gebeld door een klant..door de vorst is een een hard-houten vloerdeel uit m'n dieplader omhoog gekomen.
Ja hallo, wat moet ik daar nu even in de gouwegijt aan doen............
Weet je wat; ik trek hem met de knijper los en ik gooi hem morgenochtend om 5 uur bij jou voor de deur in de struiken..........
Mooi zo, dan zaag ik er morgen een cm af in de breedte ( elke kant 5mm) zoveel als mogelijk recht!
Kom ik 's ochtends op de zaak, staat er een "bromsnor" aan mijn hard-houten vloerdeel te trekken............. fur seine kamien....................
Tis dat dat ding een kilo of 70 woog, anders was tie weg............mooi Azobé plankje 5 mtr lang.
Ja hallo, wat moet ik daar nu even in de gouwegijt aan doen............
Weet je wat; ik trek hem met de knijper los en ik gooi hem morgenochtend om 5 uur bij jou voor de deur in de struiken..........
Mooi zo, dan zaag ik er morgen een cm af in de breedte ( elke kant 5mm) zoveel als mogelijk recht!
Kom ik 's ochtends op de zaak, staat er een "bromsnor" aan mijn hard-houten vloerdeel te trekken............. fur seine kamien....................
Tis dat dat ding een kilo of 70 woog, anders was tie weg............mooi Azobé plankje 5 mtr lang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2013 14:04 #1383896
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ze worden steeds brutaler.Ik ben blij dat ik weer de nacht in ga de aankomende 3 maanden.Je zou haast zelf in staat zijn om een paar wagens kaal te plukken en leeg te zuigen.Goed om te horen dat de 740 weer leven krijgt Koen !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2013 15:28 #1383898
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Twee voordelen
Twee voordelen: Geen eigen auto (en overigens ook niet ook maar enigszins de neiging versiersels aan te brengen als ik wel 'n eigen auto gehad zou hebben) en immer bewaakte parkings.
Moderators: Jerry Stam