FastMute
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 22:45 #1096941
door Derk Wiegman
FastMute is gemaakt door Derk Wiegman
Is er iemand die ervaring heeft met de FastMute oplossing?
www.ge-tectronic.de/onlineshop/index.php...1d31d9e4bd0814bf7c60
FastMute Sonic XL inkl. ISO-Anschluss
FastMute Sonic XL, Perfekte Sound-Integration von mobiler Navigation, MP3 und vielem mehr. Inklusive DIN-ISO Anschluss für steckbaren Einbau.
www.ge-tectronic.de/onlineshop/index.php...1d31d9e4bd0814bf7c60
FastMute Sonic XL inkl. ISO-Anschluss
FastMute Sonic XL, Perfekte Sound-Integration von mobiler Navigation, MP3 und vielem mehr. Inklusive DIN-ISO Anschluss für steckbaren Einbau.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 23:35 #1383241
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Parrot
Kan een Parrot 9000, 9100 of 9200 niet precies hetzelfde? En dan heb je gelijk bluetooth voor je telefoon. En bovendien specifieke volvo-kabels terwijl Fastmute zo te zien alleen ISO kabels heeft.
Piet
Piet
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2013 22:15 #1383395
door Derk Wiegman
Beantwoord door Derk Wiegman in topic Piet,
Het gaat mij er om een
Piet,
Het gaat mij er om een Tom TOM Go waar ik mijn telefoon over laat lopen via BT, kan laten werken over de auto luidsprekers, terwijl ik een radio heb zonder audio in. De FastMute schakeld nl. de luidsprekers onafhankelijk van de radio en geeft tevens een mute signaal. Volgens mij gaat dit met een Parrot niet lukken.
Het gaat mij er om een Tom TOM Go waar ik mijn telefoon over laat lopen via BT, kan laten werken over de auto luidsprekers, terwijl ik een radio heb zonder audio in. De FastMute schakeld nl. de luidsprekers onafhankelijk van de radio en geeft tevens een mute signaal. Volgens mij gaat dit met een Parrot niet lukken.
Moderators: Jerry Stam