3D printer vandaag voor € 1499,95
- Mathy van Nisselroy
- Junior lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 01:21 #1096922
door Mathy van Nisselroy
3D printer vandaag voor € 1499,95 is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Voor wie z'n eigen kunststof onderdelen wil printen in 3D is er vandaag (13-03-2013) een 3D printer in de aanbieding bij <a href=" www.ibood.nl " target="_blank">ibood van € 2100,- (adviesprijs) voor € 1499,95. Inclusief verzendkosten.
groetjes
Mathy
Voor wie z'n eigen kunststof onderdelen wil printen in 3D is er vandaag (13-03-2013) een 3D printer in de aanbieding bij <a href=" www.ibood.nl " target="_blank">ibood van € 2100,- (adviesprijs) voor € 1499,95. Inclusief verzendkosten.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 10:05 #1383164
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf maken ?
@ mathy als jij er nu alvast een koopt. kan je alsvast wat tandwieltjes voor de km teller bak gaan printen.
Die tandwieltjes kan toch wel iedereen gebruiken.
En O ja print gelijk ook maar een paar snowcaps .
Die tandwieltjes kan toch wel iedereen gebruiken.
En O ja print gelijk ook maar een paar snowcaps .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 10:35 #1383166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor!
Goed plan ![:) :)]()
Snowcap wordt ivm volume heel duur met z'n oplossing ben ik wel achter gekomen.
Snowcap wordt ivm volume heel duur met z'n oplossing ben ik wel achter gekomen.
- Joseph Diks
- Senior lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 14:20 #1383177
door Joseph Diks
Beantwoord door Joseph Diks in topic En ik zoek nog een leuk
En ik zoek nog een leuk Klepdeksel met inscriptie!! Als we toch bezig zijn ook een leuke voor de amazon met zijn B20!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 15:52 #1383179
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spoiler
Iemand zocht nog een spoiler op de facebook pagina
Hoeft ie meteen niet meer naar Hartman Tuinmeubelen![:-) :-)]()
en een tuinstoel kan natuurlijk ook met die printer.
En kan je ook een 3D printer met een 3D printer printen
Als en 3D Printer een 3D Printer print, dan print een 3D Printer een 3D Printer 3D print.
of anders...
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/arti...-de-3D-printer.dhtml
Hoeft ie meteen niet meer naar Hartman Tuinmeubelen
en een tuinstoel kan natuurlijk ook met die printer.
En kan je ook een 3D printer met een 3D printer printen
Als en 3D Printer een 3D Printer print, dan print een 3D Printer een 3D Printer 3D print.
of anders...
www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/arti...-de-3D-printer.dhtml
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 21:08 #1383215
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas...
die tandwieltjes gaat niet lukken:-( maar de rest....
Kijk dan ook meteen naar deze link:
<a href=" www.kickstarter.com/projects/rocknail/fi...astic-filament-maker ">Linkelinkies
Dan kun je je oude volvo recyclen tot wel 100 snowcaps als ze uit ontwikkeld zijn. Als je 1200$ investeert, krijg je er een limited edition model voor terug die door hun kompleet wordt afgeleverd.....
En voor de oplettende lezer die twee jaar geleden naar het vehikel op de aanhanger heeft gekeken die voor de ingang van de VKB stond te draaien op lijnzaadolie.....zoek de verschillen:-)
Kijk dan ook meteen naar deze link:
<a href=" www.kickstarter.com/projects/rocknail/fi...astic-filament-maker ">Linkelinkies
Dan kun je je oude volvo recyclen tot wel 100 snowcaps als ze uit ontwikkeld zijn. Als je 1200$ investeert, krijg je er een limited edition model voor terug die door hun kompleet wordt afgeleverd.....
En voor de oplettende lezer die twee jaar geleden naar het vehikel op de aanhanger heeft gekeken die voor de ingang van de VKB stond te draaien op lijnzaadolie.....zoek de verschillen:-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 22:40 #1383236
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Hij is al uitverkocht
Zo gaaf zo'n ding, ik was destijds ook een van de eersten die een snijcomputer kocht voor autobelettering, ik kwam van de hel in de hemel. Kostte destijds wel 35.000 gulden en ik moest er als 23jarig jochie een beste lening voor afsluiten (toen kreeg je nog een lening als het de bank profitable leek).Man man wat ben ik beschouwend bezig vanavond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-03-2013 19:46 #1383367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan moet je toch eens...
<a href="
www.protospace.nl/workshops/masterclass-ultimaker
">hier gaan kijken. Bouw je de printer zelf, ietsje duurder en met 1 extruder, maar de onbetaalbare kennis van het bouwen, de electronica, en de programma's die je ermee opdoet, zorgt dat je zelf een tweede of derde extruder erbij kunt bouwen, gaat er iets stuk, dan zijn de losse onderdelen zonder arbeidsloon erg leuk en past qua moraal bij je baksteen.
Ik ga in mei meedoen om er 1 te bouwen, is gewoon kicken.
Ik moet nog even zo'n achterbank hendel er uit halen, want die van mij is gebroken, super leuk om die te printen, de plastic clips van de snowcap en ga zo maar door. Wat nou? Muntenbakje van 30 euro? ....
Ik heb trouwens een A3 plotter van Roland omgebouwd tot snijplotter. Is een Duitser die roterende snijmessen in de maat van de originele plotterpen maakt, verwisselen, gratis programma, DXFje inlezen en plotten maar. Daar heb ik heel wat stickers en pinups mee geprint....Heb je die snijplotter nog?
Ik ga in mei meedoen om er 1 te bouwen, is gewoon kicken.
Ik moet nog even zo'n achterbank hendel er uit halen, want die van mij is gebroken, super leuk om die te printen, de plastic clips van de snowcap en ga zo maar door. Wat nou? Muntenbakje van 30 euro? ....
Ik heb trouwens een A3 plotter van Roland omgebouwd tot snijplotter. Is een Duitser die roterende snijmessen in de maat van de originele plotterpen maakt, verwisselen, gratis programma, DXFje inlezen en plotten maar. Daar heb ik heel wat stickers en pinups mee geprint....Heb je die snijplotter nog?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2013 00:32 #1383456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tijd
Als ik tijd had deed ik het maar...En die printer heb ik al lang niet meer was het maar waar, was het archetype van de snijplotter. Laatste die ik had was een 122 cm brede SummaGraphics waar rollen folie van 50 mtr. bij 120 cm. in gingen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2013 18:01 #1383489
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet niet waar je woont..
maar in Utrecht staat een Roland CAMM-1 Servo GX-24 die je op dinsdagmiddag en donderdag de hele dag gratis mag gebruiken. Je betaald dan alleen het gebruikte vinyl, stickermateriaal of gekleurde folie. Die haalt geen meter breed maar toch:
<ul style="margin: 0px 0px 0px 5px; padding: 0px; list-style-type: none; color: #414b56; font-family: Verdana, Geneva, sans-serif;"><li style="margin: 5px; padding-left: 15px; background-image: url( www.rolanddg.be/img/li.gif ); background-position: 0px 3px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Maximum snijbreedte van 58,4cm en maximum mediabreedte van 70cm
www.rolanddg.be/img/li.gif
); background-position: 0px 3px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Mechanische resolutie van 0,0125mm
); background-position: 0px 3px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Kan tot 500mm per seconde uitsnijden
); background-position: 0px 3px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Mesdruk tot 250g [/list]
Als je er je beroep van hebt gemaakt ooit, kom je altijd klusjes tegen waarvan je denkt: had ik nou nog maar.....
(Er zijn in Nederland 17 erkende fablabs en nog een 4-tal in de buurt (Belgie))
<ul style="margin: 0px 0px 0px 5px; padding: 0px; list-style-type: none; color: #414b56; font-family: Verdana, Geneva, sans-serif;"><li style="margin: 5px; padding-left: 15px; background-image: url( www.rolanddg.be/img/li.gif ); background-position: 0px 3px; background-repeat: no-repeat no-repeat;">Maximum snijbreedte van 58,4cm en maximum mediabreedte van 70cm
Als je er je beroep van hebt gemaakt ooit, kom je altijd klusjes tegen waarvan je denkt: had ik nou nog maar.....
(Er zijn in Nederland 17 erkende fablabs en nog een 4-tal in de buurt (Belgie))
Moderators: Jerry Stam