4 Mei 2013 opent Carlo Schmidt de deuren weer voor de sleuteldag van de Volvo 700 Vereniging. Het <a href="/node/48318" target="_blank">item staat in de agenda</a> en aldaar kun je aangeven of je voornemens bent te verschijnen.Het inschrijfformulier hangt daar ook aan. Ben je voornemens te gaan sleutelen en/of kom je op de koffie, zend dan uiterlijk 14 dagen van tevoren, dus voor 20 april, het formulier naar de secretaris, zoals onderaan het formulier staat aangegeven. BELANGERIJK:Het formulier is aangepast en bevat nu ook een regel met de vraag om het VIN-nummer en het forumalias.Beide moeten worden ingevuld. LET DAAR OP, alsjeblieft, dat maakt het plannen en verwerken van de formulier voor mij aanzienlijk makkelijker.Naast het volledig invullen, ook graag correct invullen, werkzaamheden kort omschrijven in het juiste vakje, de eventuele technische ondersteuning ook graag toelichten. Opmerking in zijn algemeenheid:Zou u bij het inschrijven, gebruik willen maken van het <a href="/sites/default/public_files/Deelname_sleuteldagen_4.doc" target="_blank">sleuteldagformulier wat op de site staat</a>.Ik tref een aantal formulieren aan die niet volledig ingevuld zijn, of nog een oud formulier en formulieren die al drie jaar gebruikt worden en waar enkel de datum van is aangepast, zo lijkt het.Graag het NIEUWE formulier gebruiken. (als dan niet als docx of PDF)De aanpasssingen aan het nieuwe formulier, maken het voor mij makkelijker te plannen, met het oude moet ik toch steeds een aantal dingen nazoeken en dat is onnodig tijdrovend. Alvast bedankt voor de medewerking. <hr />Aanvulling: Pas als het formulier via de secretaris bij mij terecht komt, is de aanmelding definitief. Gezien de populariteit de afgelopen jaren, is bijtijds aanmelden geen overbodige optie. Mocht het zo zijn, dat je een klus wil ondernemen, waar je minder ervaring mee hebt, plaats dan als apart topic een oproepje, of iemand je erbij wil assisteren.Het is voor mij wel zo prettig om te weten, in verband met de planning. Daarnaast is het natuurlijk ook leuk, samen te klussen, zo heb je altijd een soort van dubbel-check en je leert mede-leden kennen.