slagmoersleutel/luchttol
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik kwam zelf deeze tegen
www.ateshop.nl/chicago-pneumatic-cp7748-...ersleutel-p-128.html
deze lijkt me heel sterk met loshalen maar is hij dat ook met vast maken, is welhandig bij krukas bouten natuurlijk
of deze
www.ateshop.nl/ingersoll-rand-2130-slagmoersleutel-p-44.html
graag hoor ik welke jullie gebruiken met welke nm gewerkt word
alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik werk al een 20-tal jaren met een Ingersoll Rand 231 en Airpress compressor 600 l/m, en tot op heden alles losgekregen.
Greetz, JP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf gebruik een compressor met effectieve uitgangsdruk van 250 ltr/min icm een 200 ltr tank en dan in combinatie met onderstaande sleutels krijg je echt alles los.
Rodcraft 2277, 1250Nm los en vast, 1/2":
www.toolstation.nl/shop/Elektrisch+geree...77/d40/sd2791/p35273
En als het echt vast zit, Rodcraft 2377, 1950 Nm los en vast, 3/4"
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Een luchtsleutel van 400Nm Fwd heeft zeker 800Nm Rwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afgelopen week kwam ik er achter dat de doorvoer door mijn reduceerventiel sterk afgenomen was. Zelfs mijn eenvoudige staafslijpertje begon enthousiast op de lucht in die 12mm slang zat, maar na een paar seconden was de puf eruit. Eergisteren een ander reduceerventiel gehaald, et voila, TOP!!. Nu snap ik ook waarom mijn luchttol dezelfde verschijnselen vertoonde.
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-