APK !!! :)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2013 17:35 #1096772
door V700 register

Ik heb sinds het weekend weer beschikking over mijn baksteen. Heb sindsdien een glimlach van oor tot oor :)Heb het een 1,5 maand zonder moeten doen en dan merk je hoeveel je hem mist. APK was verlopen en al die tijd even netjes met de trein gegaan.Heeft wel weer een lieve duit gekost, schijven + blokken + stabilisatorrubbers, maar ik mag weer.
Uiteraard geen enkele nieuwswaarde voor jullie, maar wilde het toch even delen
APK !!! :) is gemaakt door V700 register
Ik heb sinds het weekend weer beschikking over mijn baksteen. Heb sindsdien een glimlach van oor tot oor :)Heb het een 1,5 maand zonder moeten doen en dan merk je hoeveel je hem mist. APK was verlopen en al die tijd even netjes met de trein gegaan.Heeft wel weer een lieve duit gekost, schijven + blokken + stabilisatorrubbers, maar ik mag weer.
Uiteraard geen enkele nieuwswaarde voor jullie, maar wilde het toch even delen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2013 17:45 #1382414
door V700 register
Dat had je toch ook op een sleuteldag kunnen doen, scheelt duiten.
Beantwoord door V700 register in topic Sleuteldag
Dat had je toch ook op een sleuteldag kunnen doen, scheelt duiten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-03-2013 17:56 #1382416
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja..maar..
het was zo dat op moment dat de APK afliep, de kokerbalk nog niet gelast was. Dus ik mocht er niet mee rijden. En ze kwamen bij de keuring erachter dat de remmerij aan vernieuwing toe was ( functioneerde nog prima, maar eisen zijn eisen ). Dus toen ik opgebeld werdt metde vraag wat te doen had ik het sommetje snel gemaakt. Als ik de onderdelen zelf moet bestellen zijn we nog weer een week verder en moet ik het klusje klaren op de oprit, waarbij ik ook nog eens niet de meest doorgewinterde sleutelaar ben. Karweitje had dus makkelijk een dag of anderhalf geweest ( want er gaat natuurlijk van alles mis ) en in die tijd kan ik ook geld verdienen. Nee, ik vind het goed zo. Leert me wel weer de zaken iets nauwlettender in de gaten te houden.
Moderators: Jerry Stam