Prachtige S90 te koop

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2013 19:58 #1382312 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ja hun gaan denk ik niet eerst een half jaar rijden met die wagens.En ze als ''betrouwbaar'' te verkopen.
Die kicken er denk ik ook op de lage km standen.Laag = geld denken de meeste.Een auto kopen is altijd een risico, hoe mooi de wagen er ook uitziet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2013 20:39 #1382313 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Bumper spuiten.
Veel schadebedrijven maken de fout met de koplampwissers door ze verkeerd om te monteren. En een bumper spuiten komt nogal eens voor bij een 960. Door eigen onvoorzichtigheid of die van een ander. En je kunt een auto pas beoordelen als je er naast staat. En inzage hebt in de boekjes of ander bewijsmateriaal over de historie.
Jammer dat zoveel auto's zonder bekeken te zijn hier worden afgebrand. En 4490 euri voor een nette eerlijke S90 is echt niet duur in mijn beleving. De mijne zou ik echt niet weg doen voor dat bedrag.En een auto kopen is altijd een risico waarbij je je oren en ogen wijd open moet houden. En dat geldt niet alleen voor oude Volvo's.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2013 20:58 #1382315 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedenkingen
Bedenkingen hebben is wat anders dan afkraken Jan. Ik post hier alleen dat een aantal dingen mij opvallen. Wat eventueel geïnteresseerden er mee doen is aan hen. Zie 't als een tip van iemand die voor zijn werk ooit snel moest beoordelen of een auto schades en afwijkingen had. U weet wat men zegt over gewaarschuwde mensen.
En over die prijzen, tja, wat de gek er voor geeft is meer dan eens van toepassing op onze auto's. Zo staat er al een paar weken een Executive Level 2 hier op 't forum te koop voor 4k. Da's minder dan de auto's in dit topic. Als ik de biedingen die ik ooit had voor die van mij mag geloven, had deze op 't forum al lang verkocht moeten zijn.

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2013 22:22 #1382322 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic gemist

Michael Oud schreef : Zo staat er al een paar weken een Executive Level 2 hier op 't forum te koop voor 4k.

Hé, die heb ik dan gemist. Heb je een linkje AUB.
Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-03-2013 22:52 #1382327 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

Michael Oud schreef :

Chilm schreef : Nou Michael als het er onder de motorkap echt zo uit ziet als op de foto's is de km stand helemaal correct. Als je goed kijkt naar slangen en aansluitingen e.d. ziet het er bijna nieuw uit.Je bent gewoon jaloers...

Ha, nice try. Maar een beetje autopoetser krijgt alles onder de kap als nieuw hoor. Maar als ik naar de sluitnaden van voorbumper en achterklep kijk, hangt het er toch niet allemaal even netjes in. Aan de binnekanten van de hoekachterlichtunits zitten zelfs schuurplekken van de klep. En ook de koplampwissers zitten verkeerd. Als dat allemaal binnen die km-stand gebeurd is, ben ik benieuwd wat er nog meer ooit geraakt is.

En toch ben ik het dit keer niet met je eens Mike, je kunt aan bijna alles zien dat hij bijna nieuw is, de texture van het plastic, de foto van de klokkenwinkel, achter dat plastic geen stofje en in het plastic geen krasje. De deurbekleding, het dashboard allemaal "immaculate", ik kan het natuurlijk verkeerd hebben maar volgens mij is het een echte.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2013 00:08 #1382333 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja en ja

Piet22 schreef : Hé, die heb ik dan gemist. Heb je een linkje AUB.
Piet

<a href="/node/48006">Voila</a>

Chilm schreef : En toch ben ik het dit keer niet met je eens Mike, je kunt aan bijna alles zien dat hij bijna nieuw is, de texture van het plastic, de foto van de klokkenwinkel, achter dat plastic geen stofje en in het plastic geen krasje. De deurbekleding, het dashboard allemaal "immaculate", ik kan het natuurlijk verkeerd hebben maar volgens mij is het een echte.

Ik zeg toch niet stellig dat het niet klopt, ik geef aan dat ik 't niet vertrouw. Trouwens, dat er geen stofje rond de tellers zit, heeft niets met de KM stand te maken. Deze tellerbak zou er - als het de originele is, waarmee ik niet zeg dat het dat niet is - ook al weer een jaar of 15 in moeten zitten. Ook dan verzameld stof zich doorgaans op de gekste plekken.
Eerlijk: Ja, van binnen ziet 'r er allemaal sjiek en fraai uit, maar van buiten is 't een rommelige auto. Vanwege de punten die ik aangaf.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2013 15:02 #1382551 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vind hem nog best duur.
Ik vind deze auto nog best duur, ik heb zelf een prachtige S90 gekocht vorig jaar mei voor 2200 euro, met 244000 op de teller. Ik heb er nog niets aan gehad en de laatste kleine beurt met apk hoefde er helemaal niets vervangen te worden. Ik vond het dan ook relatief goedkoop voor zo'n goede auto. Ik zou hem momenteel niet voor dat bedrag verkopen net zoals J. Snijder zegt.
Feit is dat grote en zware auto's momenteel niet zo geliefd zijn dankzij onze overheid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2013 16:47 #1382557 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben....
Vandaag met Frits wezen kijken. Is echter niet zo mooi als op de foto. Helaas. Mijn pekelbak is mooier.

Plekjes op de lak, bumper beschadigt, koelvloeistof reservoir leeg, etc.etc.
Jammer, zag er mooi uit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2013 17:24 #1382563 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke
Welke Ton? Die uit de openingspost, of die paarse?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-03-2013 17:45 #1382567 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die uit...
De openings post Michael.

Moderators: Jerry Stam