Prachtige S90 te koop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die kicken er denk ik ook op de lage km standen.Laag = geld denken de meeste.Een auto kopen is altijd een risico, hoe mooi de wagen er ook uitziet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer dat zoveel auto's zonder bekeken te zijn hier worden afgebrand. En 4490 euri voor een nette eerlijke S90 is echt niet duur in mijn beleving. De mijne zou ik echt niet weg doen voor dat bedrag.En een auto kopen is altijd een risico waarbij je je oren en ogen wijd open moet houden. En dat geldt niet alleen voor oude Volvo's.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En over die prijzen, tja, wat de gek er voor geeft is meer dan eens van toepassing op onze auto's. Zo staat er al een paar weken een Executive Level 2 hier op 't forum te koop voor 4k. Da's minder dan de auto's in dit topic. Als ik de biedingen die ik ooit had voor die van mij mag geloven, had deze op 't forum al lang verkocht moeten zijn.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Hé, die heb ik dan gemist. Heb je een linkje AUB.Michael Oud schreef : Zo staat er al een paar weken een Executive Level 2 hier op 't forum te koop voor 4k.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
En toch ben ik het dit keer niet met je eens Mike, je kunt aan bijna alles zien dat hij bijna nieuw is, de texture van het plastic, de foto van de klokkenwinkel, achter dat plastic geen stofje en in het plastic geen krasje. De deurbekleding, het dashboard allemaal "immaculate", ik kan het natuurlijk verkeerd hebben maar volgens mij is het een echte.Michael Oud schreef :
Ha, nice try. Maar een beetje autopoetser krijgt alles onder de kap als nieuw hoor. Maar als ik naar de sluitnaden van voorbumper en achterklep kijk, hangt het er toch niet allemaal even netjes in. Aan de binnekanten van de hoekachterlichtunits zitten zelfs schuurplekken van de klep. En ook de koplampwissers zitten verkeerd. Als dat allemaal binnen die km-stand gebeurd is, ben ik benieuwd wat er nog meer ooit geraakt is.Chilm schreef : Nou Michael als het er onder de motorkap echt zo uit ziet als op de foto's is de km stand helemaal correct. Als je goed kijkt naar slangen en aansluitingen e.d. ziet het er bijna nieuw uit.Je bent gewoon jaloers...
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/48006">Voila</a>Piet22 schreef : Hé, die heb ik dan gemist. Heb je een linkje AUB.
Piet
Ik zeg toch niet stellig dat het niet klopt, ik geef aan dat ik 't niet vertrouw. Trouwens, dat er geen stofje rond de tellers zit, heeft niets met de KM stand te maken. Deze tellerbak zou er - als het de originele is, waarmee ik niet zeg dat het dat niet is - ook al weer een jaar of 15 in moeten zitten. Ook dan verzameld stof zich doorgaans op de gekste plekken.Chilm schreef : En toch ben ik het dit keer niet met je eens Mike, je kunt aan bijna alles zien dat hij bijna nieuw is, de texture van het plastic, de foto van de klokkenwinkel, achter dat plastic geen stofje en in het plastic geen krasje. De deurbekleding, het dashboard allemaal "immaculate", ik kan het natuurlijk verkeerd hebben maar volgens mij is het een echte.
Eerlijk: Ja, van binnen ziet 'r er allemaal sjiek en fraai uit, maar van buiten is 't een rommelige auto. Vanwege de punten die ik aangaf.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Feit is dat grote en zware auto's momenteel niet zo geliefd zijn dankzij onze overheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Plekjes op de lak, bumper beschadigt, koelvloeistof reservoir leeg, etc.etc.
Jammer, zag er mooi uit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-