Spiegel kapot en bijna een vechtpartij

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2013 08:40 #1381870 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: Spiegel kapot en bijna een vechtpartij
Ondanks dat de schade te overzien is zou ik, zoals je al van plan bent, gewoon aangifte doen bij de politie. Bedreiging en doorrijden na een aanrijding wordt door jusitite als een misdrijf gezien en op passende wijze " beloond ".

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2013 09:21 #1381872 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Mitsu
Die Mitsu zonder Charisma heeft een verlopen APK maar dat ter zijde. Gewoon aangifte doen en dat glaasje komt wel goed denk ik. Man wat is dat schrikken met zulke driftkikkers maar je hebt een wijze keuze gedaan ! Leuke folklore daar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2013 10:12 #1381876 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel APK
6-2-2014

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 14:06 #1381940 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sterkte man
aangifte doen!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 16:43 #1381952 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Woensdagmorgen
was de eerste gelegenheid in Veendam en ga ik aangifte doen.
In afwachting van glas heb ik een soort kunststof, dat niet vervormt. Helaas heb ik nu een vertekend beeld van de wereld achter me  maar dat is beter dan helemaal niets. Wat kijk je ongemerkt veel in die spiegel, niet normaal meer.
Ieder bedankt voor het meelezen en meeleven!
JohnPeter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 17:39 #1381954 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spiegel
Ik ben het glas van de spiegel al twee keer kwijt geweest. Eén keer op een morgen stapte ik in en was het glas gewoon verdwenene. Ook nergens in de buurt terug te vinden, dus naar ik aanneem gewoon gejat. Al heb ik nog steeds moeite te geloven dat iemand uit "onze kringen" zoiets doet.
De tweede keer viel het glas er gewoon uit toen ik langzaam door de buurt reed. Ik denk dat die al eerder een tikje heeft gehad of zo. In ieder geval overleefde het glas de val op de grond niet. Ik meen dat een los glas iets van €. 25 à 30,- kost.
Ik zou zeker aangifte doen van vernieling en bedreiging tegen zo'n gast, al is het maar voor je eigen genoegdoening. Ik heb het zelf eens bij de hand gehad dat er op oudjaarsnacht iemand voor de grap op de motorkap ging zitten. Politie had die nacht wel wat anders te doen en ik kwam zelf geen stap verder met die kerel en z'n maatjes. De volgende dag heb ik eerst aangifte gedaan en daarna aangebeld op het adres waarvan ik dacht dat hij woonde. Hij deed zelf open en gedroeg zich heel anders, zeker toen ik zei dat ik aangeifte van vernieling had gedaan. Dat hij later een valse getuigenverklaring af heeft gelegd en die door z'n kameraadjes heeft laten ondertekenen was minder leuk. Na een jaar heeft de officier van justitie de zaak geseponeerd vanwege tegenstrijdige getuigenverklaringen. In gedachten heb ik die kerel van alles aangedaan, maar uiteindelijk zijn de meeste van ons daar toch gewoon te netjes voor. Het mooiste komt nog: nadat ik alles zo'n beetje was vergeten komt de lokale wijkagent aan de deur met een excuusbrief van de politie. Achteraf vond men dat ze dit toch wel iets voortvarender hadden kunnen aanpakken en die kerel strenger aan hadden moeten spreken op die vernieling...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 18:21 #1381957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus
wat heb jer er, uiteindelijk na al die tijd, van geleerd ?  Dat je 'm beter meteen een stamp op z'n bakkes had kunnen geven !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 19:41 #1381961 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je voor je auto op je bakkes laten slaan?

Dirk342 schreef : wat heb jer er, uiteindelijk na al die tijd, van geleerd ?  Dat je 'm beter meteen een stamp op z'n bakkes had kunnen geven !

Groetjes,
Jan
Mijn Volvo en ik, we worden samen oud

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 19:48 #1381962 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bah lukt niet eens te
Bah lukt niet eens te citeren en te antwoorden dus laat maar.
Prutsforum of prutscomputer of pruts Jan, whatever...

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2013 22:06 #1381973 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Bah...
Wat een agressieve reactie...

Moderators: Jerry Stam