Groupbuy interesse check USB Car Charger "verzinkbaar". (gesloten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
800ma is leuk voor een gewone telefoon en een ipod maar voor een stevige smartphone heb je er niet zo heel veel aan. En daarbij nog veel duurder dan Dealextreme.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij dx.com kun je gewoon zelf bestellen. Geen verzendkosten, enkel 2 weken geduld.Nu moet ik zeggen dat die usb opladers uit china niet echt aan te raden zijn.Heb ik enkele jaren geleden besteld, maar geen stevig en duurzaam product.Wytze schreef : Kan je er gelijk kabeltjes bij leveren? Deze: dx.com/p/usb-data-cable-for-iphone-4-whi...;s=48615&u=48590 En deze ? dx.com/p/usb-power-adapter-charger-for-i...;s=48590&u=48615 Daar kan ik er ook wel een paar van gebruiken. Kan me voorstellen dat velen ook die zaken in deze groupbuy aangeboden zouden willen zien?
Met vriendelijke groet,Alwin Braam
382.500 km, 940 Malmo Estate AUT 1996 2.3 B230FK, LPG G3
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb er recent een lader en kabel voor mij Galaxy Tab 2 besteld en deze is niet slechter dan de originele die erbij zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze maken ook prima lightning kabels van Apple na, en moet zeggen dat die het ook prima doen. Er gaat regelmatig een (kleine) bestelling richting DX.Vooral ook hoesjes (iphone, ipad ed) zijn erg goed EN goedkoop daar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Het beste is dus als iedereen voor zijn eigen de juiste USB kabel koopt. Anders wordt het een immense rompslomp.
Ik heb je er niet bij gezet in het lijstje Paul.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kabeltjes zitten bij elk apparaat gelukkig en USB is universeel. Die charger plugs zijn wel een uitvinding.
En dealextreme is een hele leuke webshop. Allemaal leuke gadgets voor weinugh
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar, als ik het goed begreep zou dat dan mini USB worden met per merk een verloop plugje. Dat lijkt dan weer erg op hoe het nu ook is.
Dwz USB opladers vind ik al een mooie stap op weg, van af die USB aansluiting kun je tegenwoordig bijna alle telefoons wel opladen.
Om het weer iets meer ontopic te brengen
De gerben oplader heb ik ook en ik laad mijn iPhone er mee op. IPad heeft 2 amp nodig.
Wel zit ik al tijden te kijken hoe ik gerben zijn oplader ergens in kan bouwen zodat het stopcontactje vrij blijft voor de route planner oid.