Volvo en honden? www.hondenoppas.nl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 11:50 #1096528
door V700 register
Volvo en honden? www.hondenoppas.nl is gemaakt door V700 register
Hallo honden liefhebbende Volvo rijders,
De reden dat ik een Volvo heb is vanwegen de ruimte voor de hond. Ik denk dat meer mensen dit kennen en dat er daarom aardig wat hondeneigenaren lid zijn van het Volvo forum. Sinds enkele weken heb ik mijn eigen website www.hondenoppas.nl online gezet. Wij vangen zelf al een aantal jaar honden op in ons eigen huis maar kunnen tegenwoordig de vraag als hondenoppas niet meer aan. Vandaar dat wij hiervoor de ideale oplossing hebben gecreëerd.
Op de website van Hondenoppas.nl vind je het grootste aanbod tijdelijke baasjes, die graag een hond in eigen huis opvangen. Een plek waar de hond liefdevol en vertrouwd kan worden achtergelaten, op het moment dat de baas het even te druk heeft met werk of wanneer die eindelijk een keer lekker op vakantie wilt (zonder Volvo). Bij Hondenoppas.nl kunnen hondeneigenaren zowel met particulieren als met een professionele hondenopvang in contact komen. Er wordt uitsluitend gewerkt met hondenopvang in huiselijke sfeer.
Heb je zelf tijd over en ben je gek op honden? Dan moet ook jij je zeker aanmelden als hondenoppas. Een profiel aanmaken doe je GRATIS en is zo gebeurd op www.hondenoppas.nl/werk . Als er een baasje op je profiel heeft gereageerd brengen wij je op de hoogte via een e-mail en een sms.
De reden dat ik een Volvo heb is vanwegen de ruimte voor de hond. Ik denk dat meer mensen dit kennen en dat er daarom aardig wat hondeneigenaren lid zijn van het Volvo forum. Sinds enkele weken heb ik mijn eigen website www.hondenoppas.nl online gezet. Wij vangen zelf al een aantal jaar honden op in ons eigen huis maar kunnen tegenwoordig de vraag als hondenoppas niet meer aan. Vandaar dat wij hiervoor de ideale oplossing hebben gecreëerd.
Op de website van Hondenoppas.nl vind je het grootste aanbod tijdelijke baasjes, die graag een hond in eigen huis opvangen. Een plek waar de hond liefdevol en vertrouwd kan worden achtergelaten, op het moment dat de baas het even te druk heeft met werk of wanneer die eindelijk een keer lekker op vakantie wilt (zonder Volvo). Bij Hondenoppas.nl kunnen hondeneigenaren zowel met particulieren als met een professionele hondenopvang in contact komen. Er wordt uitsluitend gewerkt met hondenopvang in huiselijke sfeer.
Heb je zelf tijd over en ben je gek op honden? Dan moet ook jij je zeker aanmelden als hondenoppas. Een profiel aanmaken doe je GRATIS en is zo gebeurd op www.hondenoppas.nl/werk . Als er een baasje op je profiel heeft gereageerd brengen wij je op de hoogte via een e-mail en een sms.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 18:01 #1381063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic adres
Zet eerst maar even je adres gegevens bij je naam ,is voor ons veel makkelijker
anders moeten we eerst die website van je doorspitten.
Groeten Ted.
anders moeten we eerst die website van je doorspitten.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 18:13 #1381068
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitleg
Hoi Ted,
Wat bedoel je precies?
Wat bedoel je precies?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 23:30 #1381100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je
profielgegevens kompleet maken bedoelt Ted, en hij heeft gelijk in mijn opinie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 23:44 #1381106
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ik zeg mag weg, is een ordinaire advertentie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:11 #1381140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 14:47 #1381153
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk initiatief! Veel succes
Leuk initiatief! Veel succes ermee zal zeker vraag naar zijn.
@chilm foei!!!!!!! een forumlid mag toch ook andere hobbies hebben en hier enthousiast over schrijven? Doe niet zo kortzichtig!!!!!
@chilm foei!!!!!!! een forumlid mag toch ook andere hobbies hebben en hier enthousiast over schrijven? Doe niet zo kortzichtig!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2013 09:58 #1381238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt Paul! Deze website lost inderdaad een heleboel op voor vele hondenbezitters in Nederland.
Volvo 740 B200et Turbo intercooler Estatesolexpaul schreef : Leuk initiatief! Veel succes ermee zal zeker vraag naar zijn.
Moderators: Jerry Stam