horloge 960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
A_A schreef : Gelukkig had je nog niks Volvo gerelateerds gekocht dan ook deze week
Het betekent dat deze week (op woensdag al!) de grens van €200,- is overschreden. Naast dit en de T-sleutels verwacht ik nog meer in de brievenbus. :)Onderweg zijn ook: een antenne, een thermostaat, een luchtfilter, oliefilter, olie (blok en ATF), ruitensproeiervloeistof en een brandstofpomp. Waarschijnlijk nog wel meer, maar da ziek wel als het aankomt.Volvo-rijden is wel betaalbaar zolang je maar niet teveel uitgeeft aan "randproducten". Toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij durft het nog wel thuis te laten bezorgen ?
Ach ja enzo, horloge is voor jezelf, gereedschap zou je ook niet Volvo dingen mee kunnen fixen. Ruitenwisser spul, dat heb je ook in je werk auto.
Antenne, zonder radio geen file en flits nieuws.
Blijft er een stuk minder Volvo gerelateerd over zo
Maar mooi horloge !
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgende week donderdag is Valentijnsdag. Dat levert twee mogelijkheden op:
a) Je spaart haar de moeite om zich platvoeten te lopen om een cadeau voor je te kopen.b) Je koopt haar een gigantische bos rozen, in de hoop dat "mogelijkheid b" beter werkt dan "mogelijkheid a".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tenslotte rijdt de vrouw toch ook regelmatig mee dus die heeft er ook wat aan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Da's inderdaad ook een optie. Maar het gaat over het kopen van cadeau's voor jezelf en je auto. En dan ga je tegen je partner zeggen (al dan niet met woorden); "Ik koop lekker iets voor mezelf en jij krijgt niks!".DreamOn2003 schreef : Je laat valentijnsdag voor de zoveelste keer (20+) stilzwijgend voorbijgaan.
groetjes
Mathy
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
DreamOn2003 schreef : voor de tip! En misschien ook niet... Dit zou wel weer 'ns geld kunnen gaan kosten. Geen drama natuurlijk, maar hoe ga ik dit nu weer uitleggen aan de vrouw??
Troost je ik heb eerder daar iets besteld, voor je het weet ben je een paar weken verder, dat gaat echt niet met de luchtpost, en dan is ze die andere spullen al lang vergeten.
Of je besteld er 2 , 1 voor je vrouw en 1 voor jou, zij aan de ene kant blij voor het gebaar maar vind hem niet mooi en zegt tegen je dat jij hem maar moet dragen.
Lijkt me 2 vliegen in 1 klap
Groet Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-