nog 1 van 15cm. GOEDKOOP !!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Gewoon in z'n achteruit erdoor rijden! Probleem opgelost.Michael Oud schreef : Als 't je dagelijkse auto is, en vaak door 'n toegangshek moet of 'n parkeergarage in gaat, dan lijkt 't me vreselijk onhandig. Ook bij tolpoortjes ofzo. Dat onze auto's nogal overzichtelijk zijn, helpt natuurlijk goed bij 't aan de verkeerde kant zitten. En wennen aan schakelen hoef je niet!
Groeten,
Chris
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of zorgen dat je altijd iemand bij je hebt die op de passagiersstoel mag zitten en wiens armen lang genoeg zijn om bij de automaat te komen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Blijft belachelijk dat ze zo'n auto verkopen voor €1250,-. Maar ja, als je niet weet wat je hebt...Doe mij maar een Level3, "neem ik 'm wel weer over dan" voor €1750,- max
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En nu ook op deze site te koop voor 950 minder dan op MP, inclusief het traditionele "net ingelopen" label. Zo te zien zijn de nivomats wel aan vervanging toe, trouwens.volvo 960r schreef : En de volgende is online.Deze wagen was net voor verkocht
... vroegen ze iets van 1250 euro voor.Zie hier.. een ander prijs van een andere eigenaar. www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m64201...&previousPage=lr