Iets voor iemand ???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 20:23 #1379813 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja.....

BjörnHansen schreef : www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m63841...&previousPage=lr
Dit lijkt me dan een betere deal..?

Is geen HPT en een jaar ouder..... ziet er ook minder strak(lees; mooi) uit :-)
Ik zie de bekende rimpels al in de deurbekleding zitten......
Zit ook weinig APK meer op..... zullen dus ook wel kosten aan zitten...... (misschien wel meer dan 495,-)......
Maar ja..... hij is goedkoper....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 21:42 #1379824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ehm?
Waar wil je nu precies naartoe Ferry940 ?
Geen idee hoelang je hier nu precies op het forum aanwezig bent, maar blijkbaar niet lang genoeg.Begrijp me niet verkeerd, maar heel veel van de mensen op dit forum zijn eigenlijk altijd op zoek naar koopjes, en dan maakt dat ene krasje of putje niet uit, of een klein technisch mankement, want daar zijn sleuteldagen en gezamelijke uitdeuken-zonder-spuiten dagen voor !Is voor veel mensen hier de sport, om zo goedkoop mogelijk een zo leuk mogelijke auto neer te zetten.
Stukje hobby.Volgens mij heb ik het zo heel netjes omschreven (anders als wat sommige van mij gewend zijn....)
Verder vind ook ik de auto wat aan de prijs zo op het eerste gezicht, afgaande op wat foto's.Is 'in het echt' toch altijd anders

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 22:05 #1379826 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic HPT
Het is een HPT, kijk maar bij de specs.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2013 23:56 #1379834 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goedkoop en best goed

BjörnHansen schreef : www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m63841...&previousPage=lr
Dit lijkt me dan een betere deal..?

Ben ik gisteren bij geweest, werd apk klaar gemaakt, laatste 3 delen uitlaat en spruitstuk pakkingen vervangen.
Nette auto,gezien leeftijd, zeker geen afgeleefd geval en de prijs bleek ook onderhandelbaar.
Kreeg bij vrouwlief de handen niet op elkaar voor de kleur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 10:22 #1379850 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het was maar een tip.......

Jelmar86 schreef : Waar wil je nu precies naartoe Ferry940 ?
Geen idee hoelang je hier nu precies op het forum aanwezig bent, maar blijkbaar niet lang genoeg.Begrijp me niet verkeerd, maar heel veel van de mensen op dit forum zijn eigenlijk altijd op zoek naar koopjes, en dan maakt dat ene krasje of putje niet uit, of een klein technisch mankement, want daar zijn sleuteldagen en gezamelijke uitdeuken-zonder-spuiten dagen voor !Is voor veel mensen hier de sport, om zo goedkoop mogelijk een zo leuk mogelijke auto neer te zetten.
Stukje hobby.Volgens mij heb ik het zo heel netjes omschreven (anders als wat sommige van mij gewend zijn....)
Verder vind ook ik de auto wat aan de prijs zo op het eerste gezicht, afgaande op wat foto's.Is 'in het echt' toch altijd anders

Waar ik precies naartoe wil..... nergens...... het was maar een tip naar een mooie auto.....
Ik persoonlijk zou het er wel voor over hebben als ik niet al was voorzien (en 2 stuks heb ik niet nodig). En ik dacht dat er misschien meer mensen waren zoals ik die wel hobby-matig 940 rijden, maar niet alles zelf sleutelen. De mijne wordt gewoon onderhouden door de garage.
En ik weet dat veel mensen hier op het forum op zoek zijn naar koopjes (dat mag). Maar er zijn denk ik ook nog wel mensen hier op het forum die dat niet zijn. En ook dan kan het "hobby" zijn.
Verder zit ik lang genoeg op dit forum om te weten dat als je iets plaats, dat het binnen 10 reacties vaak over iets heel anders gaat als waar de TS mee opende.
Ik ben met je eens dat afgaande op foto's de waarheid vaak tegen valt. Ik heb deze in het echt gezien, vandaar de tip. en wat betreft de prijs, ach...... daarover zullen de meningen altijd verschillend blijven. Als ik het ok vind zullen er vast nog meer mensen zijn die het ok vinden. Het is maar net wat de gek er voor geeft (lees; er voor over heeft).
Zelf heb ik 6 jaar geleden mijn 945 gekocht voor misschien ook wel een te groot bedrag volgens velen hier, maar tot op de dag van vandaag nog geen seconde spijt van gehad. In 6 jaar tijd dik 50000 probleemloze kilometers mee gereden door heel Europa.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 13:42 #1379860 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat is veel geld ?
In Ulvenhout bij Smeekens staat op een 1997 HPT met 240.000 km. Dat lijkt mij ook een heel eerlijke auto, maar wel met 6 maanden garantie, dus wat is veel geld ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 14:34 #1379862 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook link

Pierre van Aert schreef : In Ulvenhout bij Smeekens

Ik zie daar wel meer moois staan, dus maar even een linkje naar hele showroom:
<a href=" www.smeekens.nl/#/showroom/ " target="_blank"> www.smeekens.nl/#/showroom/ . Ik blijf het leuk vinden, auto'tjes kijken, ook al heb ik niets nodig.
De 940 uit de TS, waar ik ook het linkje naar geplaatst heb is zo te zien dus een org. HPT die net 2 ton gelopen heeft, maar verder is hij vrij kaal: Handmatige buitenspiegelverstelling (en dus ook geen spiegelverwarming), geen koplampwissers. Wel weer ECC. En als er dan b.v. ook nog nieuwe banden en een nieuwe uitlaat onder zitten verandert het plaatje alweer. Het was dus ook niet mijn bedoeling om "te duur" te roepen; je kunt het pas goed beoordelen als je de auto echt gezien hebt. Waarschijnlijk zou ik wel even bij deze gaan kijken als ik er eentje zocht (maar eerst bij die HPT van Smeekens). Ik vind het wel apart als uitgerekend een Volvo dealert geen garantie geeft.
Mijn 945 heeft bijna vier jaar geleden nog iets meer gekost bij Volvo Buitenweg (Hilversum), maar dan wel met nog 30.000 km minder op de klok en een halfjaar Bovag garantie. Bij aanschaf zijn op mijn verzoek direct de achterlichten vervangen (waren een beetje dof en één had een barstje) en ook de gasveren van de achterklep. Verder werd me bezworen dat ik voor ieder probleempje terug moest komen vóór het eind van de garantietermijn. Dat heb ik gedaan en er is toen gratis nog voor ca. € 500,- aan 'kleinigheden' vervangen (o.m. koplampwissermotor, trekhaak-kabelboom, deurrubber, voorruitstrips). Ze zullen vast wel aan me verdiend hebben toen, maar ik ben nog steeds heel tevreden, over de service en ook met mijn 'dure' auto. Ik heb er buiten het normale onderhoud en hobby-gefröbel ook geen kosten aan gehad en hij heeft ons nog nooit laten staan.
De moraal van mijn betoog: De juiste prijs is erg afhankelijk van wat je ervoor krijgt en vooral ook van wat je er zelf voor over hebt.
Maar dat was hierboven geloof ik al eerder gezegd :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 15:38 #1379864 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Garantie
De 940 bij Smeekens is zeker een mooie auto met ook een acceptabele kilometerstand. En HPT en nog veel meer. Zit zeker veel op.
Alleen is deze wel 1500 euro duurder en daarom kan er ook 6 maanden garantie op worden gegeven. Dat de auto bij Verkerk geen garantie heeft ligt niet aan de Volvo-dealer maar aan de Bovag. Om als dealer garantie te geven op een auto dient deze boven de 4500 aanschafprijs te zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 16:06 #1379865 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Garantie

Ferry940 schreef : Om als dealer garantie te geven op een auto dient deze boven de 4500 aanschafprijs te zijn.

Ah, dat wist ik niet, nog maar een <a href=" www.bovag.nl/faq/?categoryID=5 " target="_blank">linkje dan.
Misschien willen ze die garantie er dan voor € 51,- wel bij doen :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-01-2013 16:08 #1379866 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 4450 euro
Vanwege de bovag grens van die 4500 euro zal deze dus net onder de 4500 zitten ex afleverkosten. Kan ie mooi weg als meeneem prijs

Trouwens, op mijn 944 in 2011 voor 1250 gekocht zat een maand garantie :)

Moderators: Jerry Stam