Ledenpas
- V700 register
- Nieuw lid
-
TS 85 KX moet het zijn ipv TS 85 HX...
groeten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fijn om te lezen dat in algemene zin er positief wordt gereageerd op het ontwerp van de nieuwe ledenpas. Zoals Maarten al aangeeft is het van belang de gehele Vereniging een meer profesionele uitstraling te geven. Het verbeteren van de uitstraling was dan ook de belangrijkste doelstelling tijdens het ontwerp van de nieuwe ledenpas. De Factor was het eerste medium dat ik, in dat geval samen met Maarten, heb aangepakt met het oog op kwaliteitsverbetering. De ledenpas nummer twee. Het plan is om de gehele brand identity van de V700V op de schop te nemen. Een wisselende kwaliteit in "Vereniging items" heeft negatieve gevolgen voor de perceptie van de gehele Vereniging zowel door aspirant - als bestaande leden. Zoals ik Maarten bij heb gestaan - en dat nog steeds doe - met zowel passief als actief grafisch design advies voor de Factor, wil ik op gelijke wijze graag de gehele merkidentiteit van de Vereniging aanpakken. Naast de wijzigingen aan de Factor (lay-out, fonts, kleuren, cover en mijn column) is de nieuwe ledenpas dus ook van mijn hand en samen zullen deze twee items een idee geven van waar ik de Verenigings identiteit graag naar toe wil sturen. Ik zal gaan werken aan het toepassen van de zojuist genoemde nieuwe fonts en lay-outs op ondermeer briefpapier. Het proces zal volledig van start gaan na de "beëdiging" van de nieuwe webmaster, aangezien het zoeken naar - en de keuze voor die persoon nu natuurlijk prioriteit heeft. Te zijner tijd zal ik met het bestuur verder in overleg treden over details en ook mijn licht laten schijnen over alle andere zaken zoals flyers, briefpapier, enveloppen en alle merchandise van de Vereniging.mderijke schreef : Klopt helemaal.
De oude pas printen, knippen en vouwen en lamineren was erg bewerkelijk.
Nu was hte een eenmalige investering in een speciale pasjesprinter en gezien het ontwerp hebben we het duurste lint moeten kopen (zilver) iets van 45 euro voor 1000 bedrukkingen). Bij 35 cent per pasje (350 euro voor 1000 stuks voorbedrukt) vallen de jaarlijkse kosten best wel mee. net geen 40 cent per pas.
Papier, lint, lamineer pouches zijn ook niet gratis en dan nog het vele werk.......
EN dan de uitstraling, die is zo veel professioneler.
En voor het ontwerp danken we natuurlijk Niels van Roij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar stond op de pas van 2012 het kenteken dan wel goed???? Of stond het daar ook verkeerd????