soms he :)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal het kort houden; ik heb het idee dat je iets insinueert..
Beetje jammer. Zo niet, verkeerd begrepen
Verder kan ik er totaal niet wakker van liggen, en heb al helemaal geen nesteldrang.
Lijkt wel verplicht bijna, het huisje, boompje, beestje verhaal.
Werdt ook wel kenbaar op de middelbare school reunie van laatst.
Net of dat ik zielig ben, of iets mankeer?
'Het komt wel goed, er is echt wel iemand voor jou' uhu.. Tuuurlijk..
Maar ondertussen had ik wel sex in de kroeg met een van die o zoo gelukkig getrouwde miepjes. Schijnheilig gedoe allemaal
Ik vermaak me prima, het leven is kort, om dan die tijd schijnheilig te gaan lopen doen, handjes vast houden, en verplichte feest & verjaardagen of gaan met z'n tweetjes... Nou geweldig hoor dat verplichte opzitten en pootjes geven.. en buiten dat is mijn levensstijl (gewoon doen whatever the fuck I want) niet echt ruimte voor al dat zoetsappige gedoe.
Mmmdus
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er wijst 1 vinger naar voren en 3 naar je zelf.
Als jij het anders doet doet de ander het ook anders, maar wie begint?
45 jaar getrouwd en ik wil niet beweren dat het makkelijk is, maar nog steeds bij elkaar.
Als je je vrouw de deur wijst, de volgende is het zelfde want je zal moeten leren anders te kiezen. Dan wordt het er een die anders is.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik insinueer niks hoor, als dat zo overkomt, mijn excuses!Jelmar86 schreef : / edit. Zal het kort houden; ik heb het idee dat je iets insinueert.. Beetje jammer. Zo niet, verkeerd begrepen
(vandaar dat er staat; 'ik heb het idee'). Verder kan ik er totaal niet wakker van liggen, en heb al helemaal geen nesteldrang. Lijkt wel verplicht bijna, het huisje, boompje, beestje verhaal. Werdt ook wel kenbaar op de middelbare school reunie van laatst. Net of dat ik zielig ben, of iets mankeer? 'Het komt wel goed, er is echt wel iemand voor jou' uhu.. Tuuurlijk.. Maar ondertussen had ik wel sex in de kroeg met een van die o zoo gelukkig getrouwde miepjes. Schijnheilig gedoe allemaal
Ik vermaak me prima, het leven is kort, om dan die tijd schijnheilig te gaan lopen doen, handjes vast houden, en verplichte feest & verjaardagen of gaan met z'n tweetjes... Nou geweldig hoor dat verplichte opzitten en pootjes geven.. en buiten dat is mijn levensstijl (gewoon doen whatever the fuck I want) niet echt ruimte voor al dat zoetsappige gedoe. Mmmdus
Verderop in je relaas insinueer je zelf toch ook een beetje.....heb ik het idee.....
Kan t ook mis hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enige wat ik zou willen onsinueren is het feit dat hier nog steeds een Auriga velg op je ligt te wachten al 'ff'
@johnvang; er wordt niet met vingers gewezen, schuif niet de schuld in 'haar' schoenen.
Maar om nou mijn hele hebben&houden op een volvo forum neer te planten.. Leek me ook geen succes.
Levert nu wel een leuke discussie op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt een PB jouw kant op mbt de velg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat allemaal om een afgebroken keukenkastje
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus roept u maar!
- V700 register
- Nieuw lid
-
klinkt als een hele kleine lade
Onze keukendeurtjes zijn op, als de kids het huis uit zijn, komen er nieuwe deurtjes
Nu gewoon 2 hele mooie rvs boutjes van buitenaf door het hout gegaan en het scharnier met 2 moeren vast gezet op het kleine beetje spaanplaat snippers wat er nog over was op die plek.
Ik hou van Rvs, maar kan mij wel voorstellen dat de vrouw dat vanavond wat anders ziet
Maar, dicht is dicht
- V700 register
- Nieuw lid
-