Oei... weer zo'n 15 cm verlengde ( nog 1 voor <2000 euro )
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Iemand met een beetje IQ snapt dat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Goedemorgen Michael,Michael Oud schreef : Bedoel je IQ, of verstand van Zweedse taal Ton? Omdat ik liever geen aannames doe, en niet zeker weet of Mil nu wel of niet hetzelfde is als 10km, wacht ik liever op een duidelijk antwoord.
Ik heb even verder zitten zoeken, het is een autohandel in Tollarp , ze adverteren ook op Blocket en ze noemen die pagina op blocket ook hun website. Daar vond ik ook een kenteken en dat heb ik even opgezocht:
<a href=" www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx "> www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx
Daar staan een paar dingen die mij opvallen, hij staat sinds december 2005 op naam van een bouwbedrijfje, maar in januari 2006, een week na tenaamstelling geschorst en heeft geen tijdelijke registrering. Hij heeft 15 eigenaars gehad. In mei 2011 zie ik opeens een goedkeuring staan maar hij heeft wel een rijverbod, dat zou met de schorsing te maken kunnen hebben. En die kilometerstand klopt dus wel zo ongeveer.
Maar ik heb het idee dat er iets niet klopt met die auto
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik vind het ook een vreemde historie, 15 eigenaars, geschorst en desondanks zo'n kilometerstand. Als je het gemiddelde binnen de vereniging neemt is het niet veel maar incombinatie met de historie geeft het mij geen goed idee.
Ze noemen zich Tollarps bil laten we dat vertalen met autohandel Tollarp, en zeg maar de buren heten Tollarps bil och skrot, waarbij skrot voor sloop staat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
A_A schreef : Deze was wel heel exclusief met een V6
6 in lijn motor zoals alle 960 S90 V90 modellen.
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
er zijn toch echt 960's met V6 geleverd, sporadisch, maar natuurlijk gaat het hier om een lijn960 estate 1996 schreef :
6 in lijn motor zoals alle 960 S90 V90 modellen.A_A schreef : Deze was wel heel exclusief met een V6
- Frits Lidnr. 795
- 740GLE sedan
- <a href=" dafvolvo.weblog.nl/ " target="_blank"> dafvolvo.weblog.nl/