Helaas, ik stop er even mee. Edit: Je gelooft het niet.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Door wat wijzigingen in het werk moet ik nu weer hard aan de studie en kan ik het niet gebruiken om ineens ergens tegenaan te lopen en te moeten sleutelen terwijl ik ook andere dingen moet doen.
Daarbij komt dat ik nu zo weinig kms ga maken dat zelfs een lpg g3 niet rendabel is.
Ik ben voor dit jaar al lid, dus daarmee blijf ik hier zeker lekker rondhangen, maar mooie rijtjes volvo's in de parkeergarage van de LIDL is dadelijk verleden tijd.
Het is dus niet vanwege de site, de discussie of andere kleine stommiteiten danwel persoonlijke of financiele issues. Ze gaan er gewoon uit en wie weet komt er later weer eentje terug, klusser of strak onderhouden, we gaan het beleven.
Dank voor de mooie klusdagen en vele tips in ieder geval!
Groet
Peter
EDIT:
Ben ik na een paar weken zover dit besluit te nemen, rijdt vrouwlief in de wagen met sneeuw en gladheid naar Almere voor een feestje.Vindt ze het toch wel een hele fijne auto, stabiel en lekker groot. "Zullen we dan niet in deze investeren?"
We blijven dus een 940 turbo rijden. Voor de lange termijn gaan we dan toch maar wat grote dingen aanpakken, deels door de dealer, deels op klusdagen.
Groet
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Ga je nog spijt van krijgen als je op je fietsje door de regen naar je werk moet .
Maar goed, zal ik het aanzien van de LIDL parkeergarage zo nu en dan moeten opfleuren.
Het is dat ik nu de ruimte even niet heb én net een andere automaatbak bij Wytze gehaald heb, want anders had ik de rode van je overgenomen. Dan had ik de motor + bak kunnen overzetten.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Tien minuten bikkelen moet lukken.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
En ik ben er van overtuigd dat dit geen definitief afscheid is! die 700-900érs blijven kriebelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een Volvo kun ja altijd weer kopen. Dat is niet het punt van zorgen. Tijden en situaties veranderen zonder dat je er maar ook zelf een sprankeltje aan kunt doen. Grote (slechte) veranderingen heb je niet in de hand.
Peter, succes. Het aller beste en wens dat geluk je meezit!
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer, maar zeer begrijpelijk. Zullen we alleen nooit weten wie het eerst de 500.000 op LPG heeft gehaald...
Succes en vast en zeker tot terugziens,
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
<pre>en ikHein Wolda schreef : .
Maar goed, zal ik het aanzien van de LIDL parkeergarage zo nu en dan moeten opfleuren.
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Nou ja, Hr Elverding waarschijnlijk
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-