Iemand verstand van moderne combiketels?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je ketel de radiatoren al warm heeft gemaakt dan geven die nog wel warmte af als jij onder de douche staat hoor.
En als je klaar ben dan gaat hij er gewoon mee door.
Ik gebruik al sinds 1972 nefit turbo in iedere woning weer een zelf geplaatst.
Ik heb er nu een die doet het al 27 jaar met een paar kleine probleempjes.
En je neemt een grote boiler als je een ligbad hebt, voor te douche is een doorstroom ketel met eventueel een kleine bioler genoeg.
John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Na het nodige gedoe afgelopen dagen bleek vanmorgen op het werk dat ze me vandaag toch niet nodig hadden. Ik ben dus gewoon thuis. Komt goed uit, want m'n moeder is jarig en de familie komt langs. Zelf ligt ze in bed omdat ze de stress niet aan kan....
De man van de energieleverancier zou na 16:00 uur langskomen om de offerte te maken. In de tussentijd doet de verwarming het nog.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
wij zijn met z'n vieren, dus je staat al gauw achter elkaar langer onder de douche dan ons huis uit 1880 lief is (met dit weer dan).Michael Oud schreef : Wie douchet er zo lang, dat het merkbaar is dat de combiketel even geen warm water meer aan de verwarming geeft?
Matthy, van harte en sterkte met je moeder. Electrisch dekentje is geen overbodig verjaardagskado op dit moment lijkt me...
Kweenie hoe groot jouw huis is, maar ook met ligbad kan ik je de Remeha Tzerra CW5 aanbevelen. Klein, zuinig en hij gaat héél hard!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag is onze nieuwe pelletketel geleverd. Pellets zijn in verbruik ongeveer 50% goedkoper dan gas en stijgen niet mee met de olieprijs. De ketel heeft een vermogen van 25Kw en de gekoppelde boiler een voorraad van 900 liter.De installatiekosten zullen wel pittig worden, want dat bedrijf verwacht ongeveer een week bezig te zijn. :(Gelukkig is dat inclusief het verplaatsen naar de kelder van het 400kg zware orgel.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd waar ze mee aankomen. (Ketel)