Wat levert mijn oude Volvo op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ziet er nog goed, rijdt perfect.<table><tbody><tr class="odd"><td class="view-field view-field-node-data-field-merk-field-merk-value">Volvo</td><td class="view-field view-field-node-data-field-type-field-type-value">940</td><td class="view-field view-field-node-data-field-type-luxe-field-type-luxe-value">GL TURBO U9</td><td class="view-field view-field-node-data-field-bodykleurcode-field-bodykleurcode-value">WIT 189-23</td></tr></tbody></table>Bouwjaar 5 december 1992, model 1993
Groeten, Jacques
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een bedrag tussen.... € 1 en € 1.000.000Misschien een beetje flauw, maar er is weinig (niets) zinnigs over te zeggen zonder meer details. Zaken als sedan/estate (maakt ook nogal verschil) kmstand, opties, conditie in- en exterieur, evt. opties.jacques schreef : Kan iemand mij vertellen wat ik kan vragen voor mijn Volvo, Ziet er nog goed, rijdt perfect. <table><tbody><tr class="odd"><td class="view-field view-field-node-data-field-merk-field-merk-value">Volvo</td> <td class="view-field view-field-node-data-field-type-field-type-value">940</td> <td class="view-field view-field-node-data-field-type-luxe-field-type-luxe-value">GL TURBO U9</td> <td class="view-field view-field-node-data-field-bodykleurcode-field-bodykleurcode-value">WIT 189-23</td></tr></tbody></table> Bouwjaar 5 december 1992, model 1993
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kleur: wit,
Type:Estate,
bumpers licht beschadigd.
Zwart lederen interieur zonder beschadigingen
onderhoudsboekje aanwezig vanaf aankoop.
Turbo
Airco
stoelverwarming
honden/ boodschappen rek
afdekrol
trekhaak sinds 2010.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Km stand ?
Soort velgen?
Handbak/automaat
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar reken op tussen de 500 en 1000 euro.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
of wil je weten wat hij waard is?