ook tekoop in nederland??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2013 17:32 #1096131
door V700 register
ook tekoop in nederland?? is gemaakt door V700 register
wie o wie kan mij vertellen of de kentekenplaathouders die ook gelijk dienen als steun voor verstralers te koop zijn in nederland?en zoja waar??
een voorbeeldje:
www.biltema.se/ProductImages/42/large/42-490_l.jpg
grtz jens
een voorbeeldje:
www.biltema.se/ProductImages/42/large/42-490_l.jpg
grtz jens
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2013 18:54 #1378186
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ebay
Ik zou zeggen, probeer ebay eens, en dan op wereldwijd zoeken, grote kans dat je 't kan vinden. Wat is de Zweedse naam voor zoiets
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2013 19:18 #1378189
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic verstralersteun
Universalhållare som monteras bakom nummerskylten, utan några extra ingrepp i stötfångaren.
Het is een universele steun die achter de nummerplaat bevestigd wordt zonder enige verdere ingrepen in de bumper.
Hoe zit jouw nummerplaat vast, met twee parkers in of met bouten door de nummerplaat?
Biltema is een soort Halfords, daar koop je geen hoogwaardige automaterialen.
Deze zijn misschien wat steviger:http://www.verstralershop.nl/webshop/product_info.php?cPath=26&products_id=57
Het is een universele steun die achter de nummerplaat bevestigd wordt zonder enige verdere ingrepen in de bumper.
Hoe zit jouw nummerplaat vast, met twee parkers in of met bouten door de nummerplaat?
Biltema is een soort Halfords, daar koop je geen hoogwaardige automaterialen.
Deze zijn misschien wat steviger:http://www.verstralershop.nl/webshop/product_info.php?cPath=26&products_id=57
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2013 19:56 #1378194
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waar
Weet niet waar je ze ka krijgen,
Maar mag ik je er wel op attenderen dat je verstralers niet buiten de bumper mogen steken, anders loop je het risico dat je ze moet demonteren als je staande word gehouden, of ze nemen je kenteken papieren in als je ze terplaatsen niet kan demonteren,
Ben al 5x staande gehouden omdat ze dachten dat ik de wet overtrad maar na controle met de melding dat ze net binnen de bumper vallen mocht ik weer doorrijden.
Tom.
Maar mag ik je er wel op attenderen dat je verstralers niet buiten de bumper mogen steken, anders loop je het risico dat je ze moet demonteren als je staande word gehouden, of ze nemen je kenteken papieren in als je ze terplaatsen niet kan demonteren,
Ben al 5x staande gehouden omdat ze dachten dat ik de wet overtrad maar na controle met de melding dat ze net binnen de bumper vallen mocht ik weer doorrijden.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2013 20:43 #1378201
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verstralerhouder
De verstralershop in Sneek
voor zowel twee als drie verstralers....
drie werkende lampen zijn ook niet toegestaan in Nederland.
Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred
voor zowel twee als drie verstralers....
drie werkende lampen zijn ook niet toegestaan in Nederland.
Groeten uit Sint Jansklooster,
Wilfred
Moderators: Jerry Stam