En weer een rode 7 in de club

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2013 16:53 #1378005 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stuur
Wel een beetje te doen , stuur rechts?
Ik zou met mijn suffe koppie regematig links in stappen en denken, stuur???

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2013 17:16 #1378010 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Rechts sturen...
Eerlijk gezegd, valt reuze mee. Ik denk dat "links gestuurd" in Engeland rijden wat meer intelligentie vereist.
Nadat ik Rudolph vandaag uiteraard eerst verzekert heb, ben ik er vanmiddag voor het eerst mee gaan rijden. En meteen maar de binnenstad van Utrecht in. Ook de Oude Gracht, Domplein, etc., gewoon doen. Het heeft zelfs m.i. ook een voordeel. Als je nu in een smal straatje fietsers passeert, dan heb je er een goed zicht op. Het is wel wennen aan de binnenspiegel, nu moet je je hoofd naar links draaien. En..., niet te vergeten, het is gelukkig een automaat. Dat scheelt natuurlijk ook een hoop "denkwerk".
Ik heb het als machtig mooi ervaren, alleen die blikken al van anderen. (ons dochtertje zat dus op de "bestuurdersstoel, een tegemoet komende motor agent keek heel verbaast en vertwijfelt.) En i.d.d., met instappen zat ik meteen verkeert.., toen meteen al ruzie met de gordel... ...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2013 17:26 #1378011 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ..
Ik had een 1.80 meter hoog skellet op de bijrijdersstoel geplaatst ( ook RHD ).Wat je dan voor gezichten zag was leuk.Alleen jammer dat ''politie'' er weer niet om kon lachen Artikel 5 = gevaar veroorzaken bla bla blaWat betreft het rijden daar wen je al na 10 meter aan.Ik weet gewoon niet meer beter.( alleen bij het tanken in de avond / nacht heb ik soms wel eens problemen.... )Dan worden de pomps met de hand van binnenuit op ''open'' gezet, dan zien ze mij rechts uitstappen, en dat vinden ze verdacht (( iemand achter het stuur scheurt na het tanken weg ))

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-01-2013 23:29 #1378052 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Wel het setje compleet maken heren.
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie

In mijn beleving een zeer adorable uitvoering. Met redblock!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2013 08:02 #1378060 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Effies naar Keulen?
Ook een mooitje, deze rode. En Keulen is niet ver.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2013 08:42 #1378063 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is...
Het stoute broertje van mijn rode lady Dick.

Jammer dat het geen automaat is.

Had wel leuk geweest 2x dezelfde.
Bumpers in de kleur, leer erin.

Gr.

Ton

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-01-2013 14:16 #1378089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoute broertje
Inderdaad Ton. Ik begrijp wel dat 'ie in bezit is van een onverwoestbaar redblock, en misschien wel gelukkig, met een handbak.
Ik vind 'm prachtig.
Groet, Dick

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2013 16:05 #1380246 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic de rode '86 estate td aut., 'Rudolph'
Ik heb afgelopen weekend op 'Rudolph the Red Nose' een orginele 740 hardkunstofdoorrzichtig 'jasje' op de gril geplaats. Je ziet het niet en het werkt perfect, in no time hij warm. Maar nu hoorde ik zojuist van Camille dat het eigenlijk nu, zoals vandaag, al niet meer hoeft. (lees: 'moet') Zeker als je er een langere rit mee gaat maken (> dan 50 km.), dan zou ik Rudolph zijn jasje al weer uit moeten doen?
Ik dacht dat als de temp.meter (de 'gewone' water temp) netjes recht omhoog staat en blijft, dat ik me dan geen zorgen hoef (moet) maken. Is mijn theorie juist?

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-02-2013 16:09 #1380247 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Oververhitting
De kunstof plaat voor de gril (meestal verkleurd in Geel) is voor gebruik bij Vries temperaturen, onder nul.
Temperaturen zoals we nu hebben (10 graden) zou je hem er wel af moeten halen. De kans op oververhitting word dan wel groter.
Dat de temperatuurmeter in het midden blijft staan is verder wel een heel goed teken.
Groeten,Gerben

Moderators: Jerry Stam