verlichting dashbord

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2013 13:34 #1096069 door V700 register
verlichting dashbord is gemaakt door V700 register
beste volvorijders,

na mijn aanschaf van een 960 estate ook nog een 940 royale class sedan gekocht voor mijn vrouw.
De 940 net gekeurd en zonder problemen weer pk voor een jaar.
Nu is vanmorgen bij de buitentemp. meter het lampje kapot gegaan en alsof de duvel ermee speelt ook bij mijn 960 de draaiknop voor de temperatuur regeling.(verlichting)
Hoe kun je dit maken, bij mercedes kon je de bedieningsknoppen er af trekken, ik weet niet hoe dit bij volvo zit.
Om de hoeveel kilometer mag de distributie riem bij een 940 vervangen worden, kan dit niet in de boekjes vinden.

Groet Thomas.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2013 21:48 #1377879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buitentemperatuur display, Distributieriem
Thomas,
De zoekfunctie werkt op dit ogenblik niet, wordt aan gewerkt, anders had je veel informatie over je vragen kunnen opvragen.
Buitentemperatuur lampje, codenr.: 989806 Euro.: 1,30 ex.BTW bij Volvo dealer.
Klokkenhuis eruit halen, aan beide zijden met smalle schroevedraaier een veer in drukken,het klokkenhuis naar je toe halen, dan kan je het lampje vervangen. Eventueel eerst de Min van de Accu om kortsluiting te voorkomen.
Schakel overdag je klokken verlichting uit , dan gaan lampjes lang mee.
Distrubutieriem en Spanrol elke 70.000 km vervangen, kan je zelf doen, of samen met Timen alias (wp001) in Vaasen.
Met 2 Volvo's zou ik maar lid worden, kan je veel geld besparen, en op de sleuteldagen veel leren over deze wagens.

Groet Mart

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam