1dayfly: dashboardcam voor 60 Euro
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor dagelijks gebruik misschien overdreven, maar als je een lange reis naar het buitenland maakt kan het handig zijn.
Jammer dat er geen gps in zit zodat de snelheid ook opgeslagen wordt.
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Denk als ik ooit besluit om er een te kopen dit gewoon weer te doen rechtstreeks in Hongkong / China. Daar krijg je voor dat geld toch net wat meer, maar met de huidige economie wordt het bestellen daar wel steeds minder aantrekkelijk.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zonder gekheid, ik moet misschien ook eens gaan kijken naar zo'n gadget, en dan is Ebay winkel nummer 1
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
PIet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Edit:
1 van de 1e de beste dashboardcams van ebay
40 dollar incl verzenden, dat is tussen de 30 en 35 euro. En deze is zelfs FullHD, iets wat die ander niet is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ebay is goed. voor chinese rommel.Tombo schreef : Dat spul moet je idd van ebay afhalen, kost een fractie van de prijs als bij die dagaanbiedingen sites. Uiteindelijk komt dat spul allemaal uit dezelfde Chinese fabriek rollen
Edit:
1 van de 1e de beste dashboardcams van ebay
40 dollar incl verzenden, dat is tussen de 30 en 35 euro. En deze is zelfs FullHD, iets wat die ander niet is
Verwacht er niet te veel van, zou ik zeggen. Het voordeel is dat de keus groter is dan bij een restpartijenaanbieder, en dat het niet heel erg duur is. Maar voor de rest?
Goedkoop Duurkoop, overmorgen stuk. ben ik bang
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/44970 "> www.volvo700vereniging.nl/node/44970
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zal wel meevallen aangezien 70-80% van al het koopbare spul uit China (en Japan) komt.Jeroen schreef : Ebay is goed. voor chinese rommel.
Dat zegt allemaal niet meer zoveel, immers rommel kun je ook voor heel veel geld kopen.
Goed spul voor heel weinig is er tegenwoordig genoeg.
Gewoon Googlen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar denk je dat dat ding van die dagaanbieding site vandaan komt... Die gasten halen dat spul ook gewoon uit China.Jeroen schreef :
Ebay is goed. voor chinese rommel.
Verwacht er niet te veel van, zou ik zeggen. Het voordeel is dat de keus groter is dan bij een restpartijenaanbieder, en dat het niet heel erg duur is. Maar voor de rest?
Simpele elektronica en accessoires (voor duurdere elektronica, auto's en motoren) haal ik tegenwoordig allemaal van ebay/dealextreme af. Stukken goedkoper als in Nederland, en vaak net zo goed