en toen was mijn 940 weg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 22:14 #1096028 door V700 register
en toen was mijn 940 weg is gemaakt door V700 register
<p class="MsoNormal">Mijn vrouw en ik hadden een keer geshopt in Eindhoven. Toen we in de parkeergarage aankwamen waar de 940 was neergezet bleek dat hij er niet stond. Toen we van verbazing bij waren gekomen zijn we hele etage afgegaan maar geen 940. Ik ben naar de bovenliggende verdieping gerend alle paden door gerend, niets. Naar de onderliggende etage en ook helemaal niets, ik was ten einde raad. Na even bij gekomen te zijn besloten we nog een keer met z.n tweeën alles na te zoeken, zullen we ons zo hebben vergist. Eerst op de etage waar we dachten dat hij zou moeten staan, alle auto’s beken. Naar de bovenste etage daar alle auto’s bekeken, naar de begane grond ook niets. Met de lift weer naar de etage waar hij zou moeten staan ik kwam de lift uit en stopte schreeuwde het uit, er wordt momenteel een gasinstallatie in de 940 gebouwd we zijn met een leenauto.  Zo’n klein koekblik waar alles met de hand moet. We gingen naar de plaats waar we in eerste instantie heen gegaan waren en daar stond het gedrocht. Ik viel op mijn knieën en dankte alles wat maar te danken was. Ik stapte in achter het stuur. Ik had het gevoel een marathon te hebben gelopen. Mijn vrouw en ik keken elkaar aan en we hebben gelachen waar bijna geen einde aan kwam. Ik hoop dat je dat jullie zoiets bespaart blijft want het is een vreselijke ervaring. <p class="MsoNormal">John

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 22:20 #1377601 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vriendelijk bedoeld
Maar hoop dit de eerste veertig jaar niet mee te gaan maken :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 22:21 #1377602 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic :)
Zou mij ook kunnen gebeuren denk ik :-)

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 22:31 #1377604 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic heel bijzonder...
Met z`n tweetjes de parkeer garage in gereden, en beiden, na al die tijd en vele zoek-pogingen, niet meer weten dat jullie niet met de geliefde 940 zijn, maar met een geleend koekblikje zijn gekomen....?
Is dit een grapje, of... . Kan me ècht niet voorstellen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 22:34 #1377605 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yup
Heb ik afgelopen jaar ook mee mogen maken in een hele vage parkeer garage in Leipzig, We gingen met de lift 2 verdiepingen omhoog,Toen we terug gingen was de lift vol dus namen we de trap, in de veronderstelling dat we maar 2 verdiepingen naar beneden moesten dacht ik dat we de goeie etage hadden,
We zijn een hele tijd bezig geweest met zoeken, tot ik er achter kwam dat 2 verdiepingen met de trap dus 2 parkeer dekken was die dicht boven elkaar lagen, dus de auto stond op etage 4 en de on-even dekken had geen lift ingang en als je dat weet is het een simpel idee.Het maakt je wel even machteloos en toch ook wel een beetje wanhopig want je gaat enorm aan je zelf tweifelen of hij echt wel in die garage staat of dat je mischien aan de verkeerde kan naar binnen bent gegaan.
Heel vervelend en ik hoop ook dat het bij die ene keer blijft.
Tom.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 23:23 #1377609 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Parkeergarage
Hallo John
Die kun je nog lang vertellen op verjaardagen en feestjes.
Ik heb ooit ook eens een heel parkeergarage af mogen zoeken.  Had niet goed gekeken waar ik de auto neer had gezet.  En het was zo'n parkeergarage waarbij echt iedere etage hetzelfde uitziet.  Daarom zet ik tegenwoordig als het even kan, de auto op een vaste plek.  Vaak op de bovenste etage.  Daar is ook meestal meer plek dan elders.
Voor wie in de toekomst nog moet zoeken: Denk eraan, dat aan de ene kant de auto's omhoog gaan en aan de andere omlaag.  Je zult dus alles af moeten lopen, anders sla je de helft van de parkeergarage over.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 23:23 #1377610 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog nooit
meegemaakt,wij Agaath en ondergetekende gaan af en toe met onze honden naar een tentoonstelling zo ook in de RAI in Amsterdam,als je weet hoe groot deze parkeergarage is wil je wat John schrijft echt niet meemaken daar gaan misschien wel 3000 of meer auto,s in,als de auto geparkeerd is word er eerst gekeken en opgeschreven hoeveelste verdieping staan wij, nummer van de rij en het eventuele alfabet letter ,ik moet er echt niet aan denken om uren naar die auto te zoeken als
een speld in een hooiberg en stop gelijk dat briefje met de gegevens in je portomonee en desnoods maak je twee briefjes voor elk een.

Groeten Ted.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 23:28 #1377613 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Ha,ha,ha,
dat is wel een heel bizar verhaal, John.
Het is mij weleens in München overkomen dat ik mijn auto tijdens een vakbeurs niet meer terug kon vinden. Sindsdien noteer ik altijd op welk parkeerdek ik mijn auto achterlaat. Scheelt héél veel stress.
Maar ik ben blij dat ik niet de enige verstrooide mens ben...

Groeten, Jan.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2013 23:29 #1377614 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Honden
Hallo Ted
En de honden vinden de auto ook niet?  Leuke speurhonden.
Doet me denken aan een vriendin van me.  Laatst werd er bij haar ingebroken (terwijl ze thuis waren).  Ze heeft twee honden.  En de grootste heeft zich waarschijnlijk aan de inbreker(s) opgedrongen; "Aai me".
groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2013 00:12 #1377623 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic 4 stuks
2 motorfietsen en 2 auto's van me gejat...........slechts één auto terug...........
Mocht ik ooit opgepakt gaan worden voor moord..............

Moderators: Jerry Stam