Bas van Putten tegenwoordig ook een S90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, JPS
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
De Volvo s90 is het meest ultieme genotsautomobiel dat ooit geproduceerd is, toch ? Ik hoop voor Bas dat ie wel een subliem exemplaar heeft gekocht. Maar als je auto-journalist bent, dan ga ik ervan uit dat je weet waarover je beschikt. Toch leuk ! (hoewel ik "Bas" verder niet ken.) Ik ga het stukje snel even opzoeken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij heeft beslist verstand van de mooiste/ beste autoos.
En is, geloof ik, ook elke zaterdagochtend op de radio (Tros Nieuwsshow, autonieuws), samen met Carlo Brantzen (ook Volvoliefhebber), te beluisteren. Morgen weer dus.
Net als wij bezat 'ie ook een paar 850's (misschien nu nog steeds) en, ooit, een Mercedes S (type W126, het mooiste model S). Stom trouwens dat 'ie deze heeft weggedaan. Heb ik 'm laten weten ook.
Lees even zijn weblog(s) op de Autoweeksite. Heb net gelezen dat de S90 onlangs al voorzien is van 'striping'; is bekrast door een hufter.
Misschien zou hij willen optreden in een volgend nummer van ons clubblad?
Groet, Dick
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk ook eens op de website van het duitse Autobild. Daar vind je ook nog leuke informatie over de 700-900serie. Volgens mij rijdt daar één van de hoofdredacteuren, van de Youngtimer-afdeling, ook in een 960.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Dank voor het "linkje". Was mij nog niet gelukt om het te vinden. (digibeetje) Wel "positief", althans zo ervaar ik het lezen ervan. (althans zijn journelastieke schrijven bedoel ik hiermee, wat een hufters...!)
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Hoi Jerry,
Dank voor het "linkje". Was mij nog niet gelukt om het te vinden. (digibeetje) Wel possitief, althans zo ervaar ik het lezen ervan.
Het artikel van zijn hand in de laatste Autoweek over z'n S90 is nog veel leuker. Het is bijna een ode aan de 'oude' Volvo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik ben het met een van de bovenstaande berichten eens, de S90 is de ultieme Volvo!