AB
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 15:44 #1095797
door Ries van Lomwel
AB is gemaakt door Ries van Lomwel
Vandaag dan eindelijk de AB uit een groupsbuy van Baseman (een jaartje terug ofzo) samen met Frits zonder 960, bij Carlo in Dordrecht ingebouwd.
Viel toch weer tegen dat gepruts met die stangetjes en met name de kleine stangverbinders die herhaaldelijk bij het inschroeven in twee stukken braken. Chinese metaalmoeheid? Gelukkig had ik daar nog een paar van van het vorige Hawk setje. Dat met die draden nam Firts zeer voortvarend op en vroeg in de middag werkte de AB perfect. Fred 740 kwam ook nog even gezellig langs en zo werd het een gezellig mini-sleuteldagje.
Frits, nogmaals bedankt en tot wederdienst bereid natuurlijk. Ik bedacht me achteraf dat ik natuurlijk de lunch had moeten regelen, maar ja dat doen we de volgende keer maar weer!
Viel toch weer tegen dat gepruts met die stangetjes en met name de kleine stangverbinders die herhaaldelijk bij het inschroeven in twee stukken braken. Chinese metaalmoeheid? Gelukkig had ik daar nog een paar van van het vorige Hawk setje. Dat met die draden nam Firts zeer voortvarend op en vroeg in de middag werkte de AB perfect. Fred 740 kwam ook nog even gezellig langs en zo werd het een gezellig mini-sleuteldagje.
Frits, nogmaals bedankt en tot wederdienst bereid natuurlijk. Ik bedacht me achteraf dat ik natuurlijk de lunch had moeten regelen, maar ja dat doen we de volgende keer maar weer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 15:48 #1375972
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Graag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 16:39 #1375976
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mmmdus.
Had even gebeld Ries, had je nu je bobine gehad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 17:12 #1375977
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ries ook al?
Bobine weekje soms
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 17:40 #1375979
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Dom
Dom ja dat is het, zeker toen ik hoorde dat Fred ook nog bij je geweest was Jelmar!Had ie natuurlijk de bobine mee kunnen nemen.
Maar ik kom nog wel voor de kerst ik heb tenslotte vakantie.
@ Frits: Ja mijn blikje met volvo clipjes vergeten op de werkbank daarom ging ik terug. Volgende keer trakteer ik op lunch dat staat!
@JP ook bobine problemen zeker?
Maar ik kom nog wel voor de kerst ik heb tenslotte vakantie.
@ Frits: Ja mijn blikje met volvo clipjes vergeten op de werkbank daarom ging ik terug. Volgende keer trakteer ik op lunch dat staat!
@JP ook bobine problemen zeker?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2012 18:54 #1375984
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic AB
Hej!
Dus is wel over te zetten begrijp ik.., in Lazarus zit n.m. ook zo'n setje, en die wil ik dan graag in m'n 745 zetten.
Dus is wel over te zetten begrijp ik.., in Lazarus zit n.m. ook zo'n setje, en die wil ik dan graag in m'n 745 zetten.
Moderators: Jerry Stam