Youngtimer Magazine zoekt ervaringsdeskundigen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben eind 2010 met deze artikelenreeks begonnen en hoewel er meestal geen prijzen winnende foto's binnenkomen - daar reken ook niet op - valt de fotokwaliteit over het algemeen wel mee. Met uitschieters in positieve en negatieve zin. Het is natuurlijk geen professionele reportagefotografie, maar voor dit doel - een pagina per inzender met tekst en 2, soms 3 foto's - zijn de inzendingen uitstekend bruikbaar. Je moet ook wel heel veel budget hebben om bij vijf mensen, meestal verspreid over heel het land, een fotograaf langs te sturen voor slechts één portretje bij een auto en een of twee foto's van die auto zelf. Dit alles om zoals gezegd per eigenaar één pagina te vullen... Daar komt ook nog bij dat het heel lastig is alle afspraken op een dag of twee te maken (de één kan niet in het weekend, de ander wil alleen in het weekend, enz.). Op die manier ben je er vreselijk veel tijd mee kwijt.
Ik had het al even over vijf mensen, zoveel ga ik er ook ditmaal weer uitkiezen. Vooral vandaag kreeg ik nog een heleboel reacties, zodat ik er nu maar een punt achter zet om niet nog veel meer mensen teleur te hoeven stellen. Iedereen die heeft gereageerd krijgt uiterlijk woensdag een berichtje van me. In ieder geval bedankt voor de belangstelling en het meedenken; op 18 januari ligt Youngtimer Magazine 18 in de winkel, met 9 pagina's over de 700 en 900.
Overigens keek ik ook in het verleden al regelmatig op dit forum en dat blijf ik ook doen, want hoewel ik geen 900 of 700 heb (als ik een grote schuur had...) vind ik het wel heerlijke auto's met veel karakter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien kunnen de gekozen autoeigenaren alsnog samen een dag prikken voor een fotoshoot om een beetje eenheid te krijgen. Maar goed, da's dus iets voor (na) woensdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat lijkt me een leuk ideetje.Michael Oud schreef : Misschien kunnen de gekozen autoeigenaren alsnog samen een dag prikken voor een fotoshoot om een beetje eenheid te krijgen. Maar goed, da's dus iets voor (na) woensdag.
En dan ook weer voor de Factor een stukje!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar inderdaad,zo begreep ik het ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou vind ik juist het deel ervaringskundigen steeds een tegenvaller. ja ik ben liefhebber, ik heb een mannetje om te sleutelen of ik doe zelf het sleutelwerk, problemen heb ik eigenlijk nooit en onderdelen zijn iet duur en meestal nog 'die doe ik nooit meer weg'. En dat aangevuld met het type motor en extra snufjes.
En dat dan een keer of 5. Jammer denk ik dan, als ik kijk in Autoweek hoe leuk de stukjes van 'klokje rond' zijn geschreven kan dit zoveel leuker gebracht worden. Of anders de 'waar gebeurd' verhalen in K&T. In het youngtimer magazine is het telkens zo stereotype.
Maar misschien dat voor anderen dat herhalen, afgezet tegen hun eigen ervaring, juist enorm leuk is???
Niettemin, ook ik zal half januari zeker het blad gaan kopen nu het (ook) over volvo's gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik val niet echt in de categorie 'stereotype' volvorijder....
Wil best het een en ander uit de doeken over de volvo 700/00 series en hun motoren...
Wie weet doe ik dat alsnog op het forum.
Heb laatste tijd wat fotomateriaal verzameld, is misschien wel leuk om te delen..
//blijkbaar is mijn auto niet apart/goed genoeg, heb van iemand anders begrepen dat de vragenlijst al binnen was.
Verkeerde auto opgegeven blijkbaar
- V700 register
- Nieuw lid
-