lekkende terugslagklep
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2012 17:18 #1095653
door Ries van Lomwel
lekkende terugslagklep is gemaakt door Ries van Lomwel
Deze dagen met al die sneeuw en prut op de weg gebruik ik de ruitensproeiers van de groene (god wat rijd dat ding toch lekker) voor en achter met enige regelmaat. 276 km per dag en ik jaag er ettelijke liters ruitenvloeistof per week door heen. Gisteren een hoop gezoem van de pomp maar de achterruit bleef droog..... rechterachterbak (onder het gereedschap) zeiknat, lag toevallig een handdoek in die alle vloeistof had opgevangen. Leiding doorgeblazen met de fietspomp maar geen resulaat. De drukklep 1304460 naar zijn grootje is mijn conclusie. Ding kost waarschijnlijk een paar euro maar ik wil morgen eens kijken bij de bouwmarkt of ik zo'n 2-wegklepje kan vinden. Overigens levert een eerste zoektocht bij de bekende adressen allen maar 3-weg klepjes op? Is toch gewoon van dat aquarium spul of schat ik dat te licht in?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 01:02 #1375005
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dealer
Hallo Ries
Ik zou hem gewoon bij de dealer bestellen. Ik neem aan dat die van achter niet meer kost dan die van voor. En die kostte samen met de terugslagklep voor de koplampsproeiers volgens mij geen 10 euro. Als je allerhande bouwmarkten en AMH's af moet, ben je die paar euro al snel kwijt aan benzine.
groetjes
Mathy
Ik zou hem gewoon bij de dealer bestellen. Ik neem aan dat die van achter niet meer kost dan die van voor. En die kostte samen met de terugslagklep voor de koplampsproeiers volgens mij geen 10 euro. Als je allerhande bouwmarkten en AMH's af moet, ben je die paar euro al snel kwijt aan benzine.
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 09:18 #1375017
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Gelijk heb je
Maar de komende dagen heb ik een erg drukke agenda en naar de dealer gaan zit er even niet in. Vandaag verplicht naar het tuincentrum voor dat kerstgeneuzel, ga toch even stiekum bij de aqarium zaken kijken, kan ik het vanmiddag even fixen en weer water op de achterruit die door het ontwerp al het vuil wat er langs komt schijnt te moeten opvangen.
Als het niet lukt dan bestel ik er eentje op internet en hoop dat ik niet uit gewoonte op de knop druk voor water op de achterruit en het weer even duurt voor ik doorheb dat ie kaduuk is en mijn bak volloopt
Als het niet lukt dan bestel ik er eentje op internet en hoop dat ik niet uit gewoonte op de knop druk voor water op de achterruit en het weer even duurt voor ik doorheb dat ie kaduuk is en mijn bak volloopt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 11:07 #1375021
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dat zo'n t stukje met
Is dat zo'n t stukje met klepje?
Ik wil best even kijken of er nog 1 ligt en in een kerst kaartje drukken en opsturen hoor
Ik wil best even kijken of er nog 1 ligt en in een kerst kaartje drukken en opsturen hoor
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 12:07 #1375037
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic 2 weg klepje
Het is een klepje met twee aansluitingen en zit achter het rechter achterpaneel ergens ter hoogte van het achterlicht. Vriendelijk dat je even wil kijken of je die hebt liggen. Ik zal voor de zekerheid ook eens zoeken in de schuur maar ik dacht alleen dat t-stukje heb liggen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 14:36 #1375059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic standaart
Als het een standaart volvo onderdeel is dan is het in de ochtend bestellen en in de middag ophalen, ik denk dat volvo ze nu nog wel gebruikt voor de station's.
Tom.
Tom.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 15:13 #1375069
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Klopt
Volgens mij is dat drukklepje ook voor de S80 bedacht maar dat is het punt niet. Ik heb gewoon weinig tijd om naar die dealert te gaan. Heb inmiddels de hele zijkant achter eruit gehaald om bij dat ^&^%$ ding te komen. Is inderdaad kapot. Heb voor de time being een slangetje ertussen gedaan zodat ik wel kan sproeien. Paneel even los weer een beetje terug in positie gebracht en dat houd wel even tot ik het klepje heb.En anders wordt het volgende week want dan eindelijk vakantie!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2012 16:29 #1375074
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Email
Hallo Ries
"langsgaan om te bestellen"?? Heb je z'n emailadres niet?
groetjes
Mathy
"langsgaan om te bestellen"?? Heb je z'n emailadres niet?
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam