Originele radio 960

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-12-2012 18:02 #1374984 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic juist !
@ Martijn B.
Voor onze Truttebol had ik ook eens een zgn. "zwarte" gekocht. (Bleek later antraciet/zwart te zijn, zoals je weet.) Later heb ik een èchte zwarte gekocht en is de antraciete "verhuisd" naar de s90 van Ton760. Heb nu nog 2 èchte zwarte dubbel-dins, één 805 en één 801 met cd-wisselaar (van de s90 van Ton) als reserve staan. (of eventueel voor een aardig verenigings lid...  .)
(overigens zijn de s/v 90-ers volgens mij nooit standaard geleverd met een zwarte) 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2012 01:04 #1375002 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Euhm...

geejee schreef : (overigens zijn de s/v 90-ers volgens mij nooit standaard geleverd met een zwarte)

't Lijkt er dus op dat ze wel met zwarte radio's zijn geleverd hè. Aangezien Martijn een V90 met zwarte radio heeft, en ik een S90 met zwarte radio.
Edit: Zelfs in de accessoire folder op onze site - die in kleur gedrukt en gescant is - staan louter zwarte radio's afgebeeld.
Edit 2: Of bedoel je dat een radio altijd een optie was?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-12-2012 08:17 #1375016 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic grijs
ben ook wel V90/S90's met grijs tegengekomen hoor maar de vraag is waar die radio dan ingebouwd is (vlak voor afleveren bij klant, ach wat hebben we toch veel grijze liggen?)

Moderators: Jerry Stam