Folder onder de ruitenwisser
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2012 15:07 #1095601
door V700 register
Folder onder de ruitenwisser is gemaakt door V700 register
Koop zondag in Steenwijk.
Dat is hier nogal zeldzaam dus, Arjan denkt, laat ik de middenstand sponsoren en een Sinterklaas taart halen.
Das altijd leuk
Ik de stad(ja wel het is een stad) rond gelopen en een zwartepieten taart gekocht.
Bij gebrek aan een fiets met de auto, zo gaan die dingen.
Kom ik terug bij de auto, zit er een folder onder de wisser, ik denk dat regel ik thuis wel.
Rij ik de weg op, wat regen op de ruit, dus even wissen, valt gewoon het linker wisserblad van de beugel af.
De beugel maakte zijn slag af over de auto ruit en de wisser lag op de motor kap.
Ja hoor, ik wordt daar zo flauw van. Dan zit er al iemand aan mijn auto voor iets waar ik niet op zit te wachten en zonder dat het mijn schuld is, zoals een boete ofzo en dan hebben ze dus gewoon lomp aan die wisser gezeten.
Gestopt en weer vast gezet,,opzich niks stuk, maar leuk is het niet!
Aangifte doen is ook zo wat,
Nou ja dan hier maar even van mij af tikken
Bah!
En ja uit klare chagrijn het bedrijf van de folder gemailed met een foto wat er gebeurd is.
Ben benieuwd.
Dat is hier nogal zeldzaam dus, Arjan denkt, laat ik de middenstand sponsoren en een Sinterklaas taart halen.
Das altijd leuk
Ik de stad(ja wel het is een stad) rond gelopen en een zwartepieten taart gekocht.
Bij gebrek aan een fiets met de auto, zo gaan die dingen.
Kom ik terug bij de auto, zit er een folder onder de wisser, ik denk dat regel ik thuis wel.
Rij ik de weg op, wat regen op de ruit, dus even wissen, valt gewoon het linker wisserblad van de beugel af.
De beugel maakte zijn slag af over de auto ruit en de wisser lag op de motor kap.
Ja hoor, ik wordt daar zo flauw van. Dan zit er al iemand aan mijn auto voor iets waar ik niet op zit te wachten en zonder dat het mijn schuld is, zoals een boete ofzo en dan hebben ze dus gewoon lomp aan die wisser gezeten.
Gestopt en weer vast gezet,,opzich niks stuk, maar leuk is het niet!
Aangifte doen is ook zo wat,
Nou ja dan hier maar even van mij af tikken
Bah!
En ja uit klare chagrijn het bedrijf van de folder gemailed met een foto wat er gebeurd is.
Ben benieuwd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2012 15:11 #1374580
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet
leuk natuurlijk als het je gebeurt, maar ik heb hier wel met een grijns op me bakkes gezeten hoor.
Van alleen een papiertje onder je ruitenwisser doen komt hij echt niet los of uit de beugel, mits deze uiteraard in goede staat is.
ben dan ook erg benieuwd wat voor reactie je terugkrijgt
Van alleen een papiertje onder je ruitenwisser doen komt hij echt niet los of uit de beugel, mits deze uiteraard in goede staat is.
ben dan ook erg benieuwd wat voor reactie je terugkrijgt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2012 10:03 #1376461
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic update
Kwam nog de mail tegen die ik terugkreeg van de directeur van het theater.
De directeur gaf aan dat er een aantal bedrijven voor hem flyeren, maar hij zou aangeven dat men voorzichtig moest zijn met spullen van anderen.
Ach ja nou ja enzo.
Netjes dat hij de moeite nam om even te antwoorden.
De directeur gaf aan dat er een aantal bedrijven voor hem flyeren, maar hij zou aangeven dat men voorzichtig moest zijn met spullen van anderen.
Ach ja nou ja enzo.
Netjes dat hij de moeite nam om even te antwoorden.
Moderators: Jerry Stam