Frisse oude neus:-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2012 08:16 #1095541 door V700 register
Frisse oude neus:-) is gemaakt door V700 register
Goede morgen Volvoland,
Afgelopen Zondag vanuit Oldenburg naar Rhede gereden met mijn 740. Aldaar in het rustoord voor Volvo´s aangekomen, was henk al gearriveerd. Er was een behoorlijk storm hier in in den lande die om het rustoord voor Volvo´s gierde. De bestelde rubber schaal matten waren aangekomen en we hebben ze gelijk geplaatst. Als gegoten natuurlijk! Onder tussen arriveerden drie jonge gozers met een 940 estate met autoambulanche. Die hadden Henk´s blauwe 740 gekocht voor de autocross. Eigenlijk wel zonde om onze troetelbakkie´s daar zien eindigen. Na ja ik moet het ja niet aanschauwen:-) het leed van the battle! Daarna kwam Claudia met haar Twee Volvo´s waar een hele mooie grijze in het rustoord plaats mocht nemen. Ook had ze voor mij een motorkap en voor Henk een mooie achterkep in de kleur code 214. Verassend mocht ik het clubschildje overnemen van Claudia, die nu pronkt op mijn fris gepoetste oude neus. Daarna, even bij moeders opbezoek geweest in Tweede-Exloermond en dan met de radio uit heerlijk door stormachtig weer terug gereden naar Oldenburg.
Allen bedankt!
Met vriendelijke groet, Roelof.
lidnummer 817.
VOLVO FOR LIVE !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2012 08:25 #1374203 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
Dat ziet er weer netjes uit Roelof en haar naam is Christina.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2012 18:51 #1374266 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Henk, Ups
Hallo Henk,
Ups Ups!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet Roelof.
lidnummer 817.
VOLVO FOR LIVE !

Moderators: Jerry Stam