heeft iemand een lasapparaat te leen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Meer info in mijn topic bij VolvoKV "<a href=" www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=149&t=19301 ">Welk lasapparaat?"
Heb overigens uiteindelijk gekozen om mijn Esab op te knappen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik heb het slangenpakket vervangen. Maar dan wel meteen de uitvoering met euro-connector. Daartoe heb ik een universele euro-connector op mijn apparaat gemaakt en de gasklep in de kast gemonteerd (zat bij het oude slangenpakket in het handvat). Zie ook <a href=" www.oudevolvo.nl/blog/category/gereedschap/ ">mijn blog updates hierover.
Nu last hij weer als een zonnetje!
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Slang pakket vervangen, dat is dus eigenlijk gewoon onderhoud.
Behalve dan dat je gekozen hebt voor Euro- Dinse of Binse aansluiting.
Wel zo wijs, bij ESAB weten ze de prijzen. Vroeger was het beter van kwaliteit, maar die universele vindt ik nu beter.
Gelijk een "gas-spaar-klep" ertussen gezet? Scheeld behoorlijk in het gasverbruik. zeker als je veel korte hechten legt.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik heb er nog wel een paar te koop.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Je kunt er wel eentje van mij lenen. Omschakelbaar 220V of 380V. Wanneer je alleen 220V hebt dan heb ik een verloopstekker zodat je gewoon van je wandcontactdoos gebruik kunt maken. Wel minstens met 16A traag beveiligen.Menerik schreef : heel fijn om te lezen hoe jullie apparaten weer werkend gemaakt zijn, maar dit beantwoord mijn vraag totaal niet. kan ik er een van iemand lenen, dat was mijn vraag
Alleen niet in de buurt van Leiden!!. Misschien dan beter dat de auto naar het lasapparaat toekomt?