Factor nr. 56 is binnen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2012 21:01 #1372881
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 942
Fijn te horen dat de 942 in de smaak valt. Zijn de Photoshop uurtjes toch nog ergens goed voor.
@ Mart: alles is te koop...
@ JohnPeter: Ik heb gekozen voor een viercilinder uitmonstering om beter met de W124 (E-klasse) Coupe van Mercedes-Benz te kunnen concurreren, die was ook veelal voorzien van vierpitters.
@ Mathy: De wielen zijn op alle versie's inderdaad anders en bij de twee zijaanzichten is ook de kleurwarmte verschillend; die in het artikel past bij het warme karakter van de eerste afbeelding (met Verenigings huis en Factor kaften, etc) en die op de kaft is helderder en kouder van toon.
@ Mart: alles is te koop...
@ JohnPeter: Ik heb gekozen voor een viercilinder uitmonstering om beter met de W124 (E-klasse) Coupe van Mercedes-Benz te kunnen concurreren, die was ook veelal voorzien van vierpitters.
@ Mathy: De wielen zijn op alle versie's inderdaad anders en bij de twee zijaanzichten is ook de kleurwarmte verschillend; die in het artikel past bij het warme karakter van de eerste afbeelding (met Verenigings huis en Factor kaften, etc) en die op de kaft is helderder en kouder van toon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 12:03 #1372985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijzonder mooi! (als achtergrond?)
Ik had ene paar platjes geschoten van het de 942 van het blad en op instagram en Facebook gezet..
MAN wat een reacties daar op kwamen! Zelfs Huib de Vries vroeg zich af wat het was,
Ik had het graag een beetje in het midden gelaten, voor de onwetenden, maar iedereen was er laaiend enthousiast over .
Ik zou ze graag als foto willen hebben als achtergrond voor mijn Bureaublad .
Is dat mogelijk?
MAN wat een reacties daar op kwamen! Zelfs Huib de Vries vroeg zich af wat het was,
Ik had het graag een beetje in het midden gelaten, voor de onwetenden, maar iedereen was er laaiend enthousiast over .
Ik zou ze graag als foto willen hebben als achtergrond voor mijn Bureaublad .
Is dat mogelijk?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 16:49 #1372998
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke
Welke wil je hebben????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 16:57 #1372999
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic alle drie?
alle? Kan ik ze in rotatie zetten.
Wellicht op een locatie -alleen voor leden toegankelijk- waar ze gedownload kunnen worden?
Maar anders de mail is ook goed .
Wellicht op een locatie -alleen voor leden toegankelijk- waar ze gedownload kunnen worden?
Maar anders de mail is ook goed .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 17:02 #1373000
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed idee
Prachtige foto's, houw me aanbevolen. Jammer dat 1 April nog ver weg is voor b.v. Autoweek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 18:18 #1373004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij is weer goed
In stijl op de manege gelezen,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 20:04 #1373023
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 942 afbeeldingen
Dag dag,
Ik vind het leuk om te horen dat diverse mensen graag de drie afbeeldingen van de 942 die ik voor de Factor heb gemaakt willen hebben. Ik wil niet ieders plezier bederven, maar de intellectuele eigendom van de afbeeldingen staat op mijn naam, niet op die van de Vereniging.
Ik wil - voor uiteenlopende redenen - niet dat ze, waar dan ook, op het wereld wijde web terecht komen. Al begrijp ik dat het leuk is om vrienden of de Autoweek er even mee te verassen. Ik zou dan ook vriendelijk willen vragen de afbeeldingen of foto's van bovengenoemde media te verwijderen.
Mochten er vragen zijn dan hoop ik dat jullie even een mailtje kunnen sturen of op andere wijze contact op zullen nemen met me. Ook in verband met prive gebruik van de afbeeldingen, waar Maarten me vandaag een mailtje over stuurde.
Greets!
Ik vind het leuk om te horen dat diverse mensen graag de drie afbeeldingen van de 942 die ik voor de Factor heb gemaakt willen hebben. Ik wil niet ieders plezier bederven, maar de intellectuele eigendom van de afbeeldingen staat op mijn naam, niet op die van de Vereniging.
Ik wil - voor uiteenlopende redenen - niet dat ze, waar dan ook, op het wereld wijde web terecht komen. Al begrijp ik dat het leuk is om vrienden of de Autoweek er even mee te verassen. Ik zou dan ook vriendelijk willen vragen de afbeeldingen of foto's van bovengenoemde media te verwijderen.
Mochten er vragen zijn dan hoop ik dat jullie even een mailtje kunnen sturen of op andere wijze contact op zullen nemen met me. Ook in verband met prive gebruik van de afbeeldingen, waar Maarten me vandaag een mailtje over stuurde.
Greets!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2012 20:24 #1373024
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mailcontact
Als je voor eigen gebruik een afbeelding wilt hebben, mail dan even naar Niels.
info apendingus nielsvanroij.nl
info apendingus nielsvanroij.nl
Moderators: Jerry Stam