Held in dikke Volvo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2012 00:32 #1095089
door V700 register
Held in dikke Volvo is gemaakt door V700 register
Wat een held, met dwarsleasie in een dikke Volvo <a href="
www.dumpert.nl/mediabase/6374791/7700106...0pk.html?thema=autos
" target="_blank">KLIK
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2012 07:28 #1371344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als liefhebber van
Als liefhebber van rallycross ben ik Mats Ohman al meerdere keren tegen gekomen op de circuits. Erg aardige kerel, vroeger kampioen in racen met sneeuwscooters maar daar uiteindelijk een dwarsleasie bij opgelopen. Zijn vrienden hebben daarna als verrassing een rallycrosswagen voor hem gebouwd. Dat beviel goed en hij is blijven racen.
Wel heel apart zo'n wagen zonder stuur. En behoorlijk vol gepropt met hydraulisch vernuft om zo te kunnen rijden.
Wel heel apart zo'n wagen zonder stuur. En behoorlijk vol gepropt met hydraulisch vernuft om zo te kunnen rijden.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2012 08:27 #1371348
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Schitterend
Dat dat zo kan! Zie ik het goed dat er een B2** 16 kleppertje inligt?
Groeten, Chris
Groeten, Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-10-2012 10:42 #1371355
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan in Nederland ook
Hoi,
In Nederland kan dat ook, op Zandvoort rijdt ook iemand met een aangepaste auto rond die een dwarsleasie heeft, naam en merk en klasse ben ik ff kwijt. Kwam vorig week een artikeltje over hem in de krant tegen. Het wrangste is dat de man die dwarsleasie op liep toen hij het water in dook om inzittenden uit een te water geraakte auto te redden. Hoewel, een dwarsleasie oplopen natuurlijk altijd wrang is.
Jaap
In Nederland kan dat ook, op Zandvoort rijdt ook iemand met een aangepaste auto rond die een dwarsleasie heeft, naam en merk en klasse ben ik ff kwijt. Kwam vorig week een artikeltje over hem in de krant tegen. Het wrangste is dat de man die dwarsleasie op liep toen hij het water in dook om inzittenden uit een te water geraakte auto te redden. Hoewel, een dwarsleasie oplopen natuurlijk altijd wrang is.
Jaap
Moderators: Jerry Stam